هیئت مجازی کتاب

هیئت مجازی کتاب

پیام های کوتاه

بایگانی

آخرین نظرات

  • ۲۷ ارديبهشت ۹۸، ۱۵:۴۵ - پریسا نامجو
    عالی..
  • Cougar

    متن تصویر

  • Lions

    متن تصویر

  • Snowalker

    متن تصویر

  • Howling

    متن تصویر

  • Sunbathing

    متن تصویر

یک لرن مرجع تخخصی وبلاگ نویسان

۶

به نام خدا 

سلام و عرض احترام خدمت کتابخوانان گرامی و محترم.  

چند تاپیشنهاد داشتم ،ان شاءالله که مورد قبول قرار بگیره و بتونیم اونها رو اجرا کنیم:

1- الان که شروع سال هست ؛خوبه که ماهیانه یه نظرسنجی داشته باشیم که این ماه چند تا کتاب خوندید؟( که اینجوری هم افراد بازدیدکننده  تشویق میشن به تندتر و بیشتر کتاب خوندن و هم اینکه بازده ی افراد کتاب خوان ،قطعا بالاتر خواهد رفت)

2- بعد از معرفی کتابها توسط دوستان ،اشخاصی  که کتاب هائی توی همون حوزه ی معرفی شده رو  خوندند به سایرین معرفی کنند تا کسائی که دوست دارن تخصصی و فقط در مورد موضوعات خاصی  کتاب بخونند هم انگیزه شون بالاتر بره و هم خسته نشند از سایر کتابهائی که توی وب عنوان میشه و گاها به مذاق اونها خوش نمی آد.( مثلا میشه گفت :فلان کتابی که مطالعه کردم بنام ...شبیه سبک نگارشی و ادبی  فلان کتاب عنوان شده هست).

3- اینکه عادت کنیم هر روز که کتاب میخونیم هر روز هم یک صفحه نهج البلاغه (فقط معنی ش رو ) بخونیم و بعدش هم ان شاءالله صحیفه ی سجادیه .

اگه کتاب تفسیر قرآن ساده و روونی هم پیداکنیم مثل (تفسیر مبین استاد ابوالفضل بهرام پور) و هر روز یه صفحه ترجمه بخونیم هم خیلی خیلی موثر هست در زندگی شخصی و روزانه همه مون .

که قطعا با کلام خداوند و اهل بیت "علیه السلام" به آرامش روحی دست پیدا می کنیم.

الا بذکرالله تطمئن القلوب ... آگاه باشید که با نام و یاد و ذکر خدا دلها آرامش می یابند.

اگه دوستان نظرات دیگه ای هم دارند توی نظرات پست همین وب  اعلام کنید تا ان شاءالله امسال ،سالی پر از خوندن کتاب های خوب و مفید برای همه ی ما باشه .

و من الله التوفیق

وبلاگ اندیشه شهید مطهری

نظرات  (۶)

خیلی خوب است معرفی کتاب ها..
من هستم
سلام.
قطعا کار خوب و قشنگیه...
اما من تفسیر روایی البرهان رو هم پیشنهاد میدهم...
باعث میشه آدم بعضی سوره ها رو یه جور دیگه بخونه، وقتی یه بعد تازه از آیات نورانی قرآن رو می بینه...
سلام.
قطعا کار خوب و قشنگیه...
اما من تفسیر روایی البرهان رو هم پیشنهاد میدهم...
باعث میشه آدم بعضی سوره ها رو یه جور دیگه بخونه، وقتی یه بعد تازه از آیات نورانی قرآن رو می بینه...
سلام.
قطعا کار خوب و قشنگیه...
اما من تفسیر روایی البرهان رو هم پیشنهاد میدهم...
باعث میشه آدم بعضی سوره ها رو یه جور دیگه بخونه، وقتی یه بعد تازه از آیات نورانی قرآن رو می بینه...
کار قشنگیه
انشالله بعد از پایان ترم تحصیلی شروع می کنم این برنامه رو

سلام.

من موافقم.

با یاری خدا ان شاء الله.

پاسخ:
سلام...منتظریم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی