هیئت مجازی کتاب

هیئت مجازی کتاب

پیام های کوتاه

بایگانی

آخرین نظرات

  • ۲۷ ارديبهشت ۹۸، ۱۵:۴۵ - پریسا نامجو
    عالی..
  • Cougar

    متن تصویر

  • Lions

    متن تصویر

  • Snowalker

    متن تصویر

  • Howling

    متن تصویر

  • Sunbathing

    متن تصویر

یک لرن مرجع تخخصی وبلاگ نویسان

آخرین مطالب

۴ مطلب در شهریور ۱۳۹۴ ثبت شده است

سلام

به پیشنهاد وبلاگ اندیشه حتما به آدرس زیر سری بزنید.(کلیک روی عکس)

از بهترین دوره های مجازی سیر مطالعاتی شهید مطهری ره و گامی در جهت استفاده مفیدتر از فضای مجازی.از این جور پیشنهادها استقبال می کنیم.

تا یادم نرفته:ما که ثبت نام کردیم...                              لینک

معرفی دوره آموزشی غیرحضوری:

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۳۱ شهریور ۹۴ ، ۰۱:۳۳

معرفی توسط وبلاگ...سداد

.................................................................

.................................................................

کتاب از مقدمه‌ای در ضرورت تحلیل سیاسی به قلم دکتر عباس‌علی رهبر، استادیار گروه علوم سیاسی دانشگاه علامه طباطبایی آغاز می‌شود.پس از آن کل متن خلاصه می‌شود در دوگفتار؛

۲ نظر موافقین ۷ مخالفین ۰ ۲۵ شهریور ۹۴ ، ۰۰:۱۱

معرفی کتاب توسط...زلال حکمت

(الامام علی صوت العداله الانسانیه) اثر نویسنده و پژوهش گر مسیحی اهل لبنان مرحوم جرج جرداق از جمله کتاب های ارزشمندی است که بیگانگان پیرامون شخصیت بی نظیر امیر المؤمنین(ع) نوشته اند و به لحاظ دقت،انصاف و ژرف اندیشی نویسنده،بسیار مورد استقبال قرار گرفته است.
جرج جرداق مسیحی که از نهج البلاغه پژوهان نامی است و به اقرار خودش بیش از دویست بار نهج البلاغه را خوانده است،در این کتاب بیشتر تحت تاثیر "عدالت علوی" قرار گرفته و به اندیشه، تحقیق،پژوهش و نگارش پیرامون آن پرداخته است.حاصل تلاش های جرج جرداق در این کتاب تبیین دو موضوع مهم (علی و حقوق بشر) و (علی و انقلاب فرانسه) می باشد که اصلی ترین موضوعات کتاب را تشکیل می دهند.
این کتاب مورد توجه و عنایت مرجع فقید علی الاطلاق شیعه حضرت آیت الله العظمی بروجردی  قرار می گیرد و به دستور ایشان به وسیله استاد سید صدر الدین بلاغی برای اولین بار به زبان فارسی ترجمه می شود.
ترجمه موفق استاد حجت الاسلام والمسلمین سید هادی خسرو شاهی که همراه با توضیحات متن کتاب است،خواندن کتاب را دلنشین تر می سازد.
از متن کتاب :
(...علی بن ابی طالب با این انگیزه و روش رفتار می کرد. و این رفتار به خوبی نشان می دهد که او ایمان دارد که رئیس دولت نیز در برابر داوری و قضاوت نباید خود را بالاتر فرض کند و حق ندارد که یک فرد عادی را در برابر قضاوت کوچک بشمارد و یا حق ندارد که به خود اجازه دهد که در مخاطب ساختن یکی از دو نفر،امتیازی قائل شود  و یا حکمی را که بر ضد وی صادر می شود نپذیرد..."ص 594")
پی نوشت:
۳ نظر موافقین ۷ مخالفین ۰ ۱۷ شهریور ۹۴ ، ۱۵:۰۰

 



"یار کجاست؟" به قلم رحیم مخدومی از بهترین سفرنامه های حج هست که رهبرعزیز اونو به عنوان بهترین سفرنامه ای که تا به حال خوندن معرفی کردن.

حضرت آیت الله خامنه ای پس از مطالعه این کتاب، در تقریظی بر آن نگاشتند:

۴ نظر موافقین ۵ مخالفین ۰ ۰۸ شهریور ۹۴ ، ۰۰:۰۱