هیئت مجازی کتاب

هیئت مجازی کتاب

پیام های کوتاه

بایگانی

آخرین نظرات

  • ۲۷ ارديبهشت ۹۸، ۱۵:۴۵ - پریسا نامجو
    عالی..
  • Cougar

    متن تصویر

  • Lions

    متن تصویر

  • Snowalker

    متن تصویر

  • Howling

    متن تصویر

  • Sunbathing

    متن تصویر

یک لرن مرجع تخخصی وبلاگ نویسان

سه شنبه, ۴ فروردين ۱۳۹۴، ۱۰:۲۴ ب.ظ

سال 93...

سه شنبه, ۴ فروردين ۱۳۹۴، ۱۰:۲۴ ب.ظ


سلام

سال نو مبارک تون...

حالا که تا اینجا اومدین ممنون میشیم اگه به چند تا سوال پایین پاسخ بدین...

*سال 93 تونستین کتاب بخونین؟

*چند تا کتاب خوندین؟

*راضی بودین از وضع کتاب خوندنتون؟

*بهترین کتابی که خوندین چی بود؟

*جای معرفی چه کتابایی تو هیئت خالیه؟پیشنهادی؟ انتقادی؟

*...

سالی پر از کتابای خوب براتون آرزو می کنیم....

نظرات  (۳۶)

سلام
کتاب رقص کوه ک در رابطه با حضرت موسی (ع)بود و کتاب مردی در تبعید ابدی در رابطه با جناب ملا صدرای شیرازی ک نثری وااااااااااقعا زیبااااااااااا و دلنشین داشت بهترین کتابایی بود ک تو سال 93 خوندم
یاعلی
کتاب خوندم نمی دونم چند تا
بیشتر از این ها باید بخونم ولی کم می خونم
من زنده ام عالی بود
هر کتابی معرفی بشه خوبه
۰۵ فروردين ۹۴ ، ۲۱:۳۴ بنت الهدی حسینی
سلام علیکم
کتاب که زیاد بوده...
ازین بین ”پنجره های تشنه” بهترینش بود برام...
جای معرفی رمان های کلاسیک خالیه
۰۵ فروردين ۹۴ ، ۲۱:۴۲ پلڪــــ شیشـہ اے
تعداد کتابایی که خوندم اصلا رضایت بخش نبود. باید خیلی بیشتر از اینا میشد. الان پیشنهاد یا انتقادی به نظرم نمیرسه به نظرم همیشه کارتون خوب بوده.
سلام
بله تونستم کتاب بخونم.
تقریبا 10 تا غیر درسی ، الباقیش مطالعات درسی و پژوهشی بوده
نه راضی نبودم.
"قدیس" که در مورد شخصیت امام علی بود و واقعا توصیه می کنم همه آن را بخوانند عالی بود عالی. و کتاب " تکبر پنهانی" که از نمایشگاه بین المللی قرآن تهیه کرده بودم.
کتاب هایی که اخلاق کار، اخلاق اجتماعی رو مطرح کرده باشند، ما در کشور خیلی ضعف فرهنگ کار و پژوهش داریم. البته در دل کتاب هایی که معرفی شده است، این مسائل هست، ولی کتاب های تخصصی تر بهتر است.

فعلا اینا به ذهنم رسید.
همه ی دوستان موفق باشند.
سلام.
کتابهای زیادی خوندم اما هنوز چند تایی هم کتاب نخونده دارم که آزارم میده!!
فکر نمی‌کردم امسال اینقدر حجم کار و درسم زیاد بشه،بخاطر همینتوی نظرم میزان مطالعه ای بیشتر از اینها بود...و از این مقدار خوندن راضی نیستم.
اما بهترین کتابا:
من زنده ام
عباس دست طلا
مرد رویاها
داستان سیستان(که برای بار هزارم خواندمش!)
و...-که الان یادم نمیاد-

التماس دعا.
یا حق.
سلام و رضوان خدا
کتاب زیاد خواندیم الحمدلله.

کتاب «من زنده ام» فوق العاده بود.

اووووف اولین سالیه که انقدر کتاب خریدم و کامل خوندم 
:)
تشویق لدفن!
البته هیئت بی تاثیر نبوده !


عزتتون زیاد
به غیر از کتاب های درسی کتاب های:
جاذبه و دافعه ی علی(ع) و نظام حقوق زن در اسلام  و حماسه حسینی شهید مطهری
من زنده ام
قیدار و داستان سیستانِ امیرخانی
نورالدین پسر ایران
دختر شینا
روح مجرد
و...
کتاب هایی که معرفی می کنید با موضوعات مختلف باشه
ممنون از دعوتتون


سلام 
عیدتون مبارک 
سال شما هم‌پر از معرفی کتابای رنگارنگ 
بله خوندم 
ارمیا رضا امیر خانی و یک جلوش بی نهایت صفر و ابوذر دکتر شریعتی به دلم نشستن یه کتابی هم بود هر چی فک میکنم یادم نمیاد 
یادم اومد نامیرااا فوق العاده 
سلام
کتاب زیاد می خرم، اما خیلی نمی خوانم. :دی
1- بله
2- امسال خیلی نسبت به سال های پیش بیشتر کتاب خواندم. از «من زنده ام»، «نورالدین پسر ایران»، «زندان الرشید»، «رودخوانی»، «خاک های نرم کوشک»، «کتاب های جدید مجموعه نیمه پنهان ماه»، «پنجره های تشنه»، «شماس شامی» و... چندتا کتاب دیگر که واقعا باید کتابخانه ام را زیر ورو کنم تا یادم بیاید. آخه من کتاب هایی را که نخوانده ام، می گذارم در قفسه دم دست. بعد از مطالعه، می رود در طبقه موضوعی خودش. :) معمولا هم کتاب ها را یک نفس می خوانم، مثلا سه کتاب اول که حجم زیادی هم دارد را یک شب و یک روزه خواندم. :)
3- بد نبود. خدا بیشترش کند. ؛)
4- بهترین کتابی که خواندم، «من زنده ام» بود. تا حالا درباره اسرا و جنگ، کم کتاب نخواندم، اما  من زنده ام، خیلی متفاوت بود. خیلی زیاد. خیلی احساس نزدیکی می کردم با شخصیت معصومه. تا حالا با هیچ کتابی اینقدر گریه نکرده بودم، نه فقط لز پشت پرده اشک، بلکه جاهایی کتاب را میی بستم، بعد که گریه هایم تمام می شد، ادامه می دادم.
5- شرمنده خیلی این وبلاگ را سر نمی زنم که پیشنهاد وانتقاد داشته باشم. :دی
باقی خدا وبس
سلام و رحمه الله. سال جدید مبارک .  والا من زیاد کتاب خون نیستم متاسفانه و میانگین کتاب متفرقه ای که در طول سال میخونم 1 و نهایتا 3 تا ست .  کتاب حرکت از عین.صاد رو شروع کردم و کتاب خاطرات من و سوره حمد رو خوندم. هردو برام جالب بود . کتاب دغدغه های فرهنگی هم دانلود کردم که بخونم و تا حدی جلو رفتم ولی تموم نشد .  تاثیر گذارترین کتابی که خوندم هم کتاب تپه جاویدی و راز اشلو بود . متاسفانه کتاب نصفه کاره زیاد دارم .         من پیشنهادم رو قبلا داده بودم خدمتتون و شاید اگر اتفاق بیفته امثال من بیشتر کتاب بخونن.  شاید هم نه! البته کتاب مسیح در شب قدر رو علاقه مند شدم که بخرم و بخونم. و همینطور کتاب شهید چمران را.  خدا توفیقتون بده . 
سلام
سال پیش رو برای شما هم انشاالله پربرکت باشه ...
جواب ها:
1- بله
2- 5 تا ، بخاطر مشغله زیاد درسی
3- نه
4- دختر شیبنا
5- بهتره یه سیر مطالعاتی داشته باشید .

موفق باشید 
سلام

ان شاءالله سال خوبی داشته باشید



بنده که اینقدر کتاب خوندم تعدادش یادم نمیاد :)
از وضع کتاب خوندنم راضی بودم

اما چند تا کتاب هایی که میخواستم رو پیدا نکردم


همه ی کتاب های که خوندم بهترین بودن

امسال باید یکم سبک کتاب خوندنمو عوض کنم چون نیاز زندگی هست شاید



خب جای خیلی از کتاب های خوب خالیه

انتقاد پیشنهاد

اگه میشه قالب وب رو عوض کنید یکم رنگ و رو بگیره

عکس کنار وبم عوضم کنید اگه میشه یه عکسی بزارید که ادم با دیدنش دلش بخواد کتاب بخونه


و در کل ممنون بابت معرفی کتاب های خوب و ایجاد انگیزه ی کتاب خوانی

موفق باشید



۰۶ فروردين ۹۴ ، ۱۶:۱۳ بنت الهدی حسینی
سلام
با وجود نت، ساعات مطالعه ام خیلی افت کرده متاسفانه.
با این حال بین کتابهایی که خوندم، دو تا کتاب خیلی خوب بود:
گروی ماه خداوند را ببوسِ" مصطفی مستور
"بادبادک بازِ" خالد حسینی

۰۷ فروردين ۹۴ ، ۱۳:۲۴ منتظر المهدی

هر سال منم عبد عطایت مادر

خوشبخت شدم من از دعایت مادر

نوروز که قابلی ندارد بی بی

صد عید ، الهی به فدایت مادر . . .



پاسخ:
عید فاطمی مبارکتان...
کاش به سوالات پاسخ می دادید...
۰۷ فروردين ۹۴ ، ۱۴:۴۱ یادگار ایران
علیکم سلام،
خیلی ممنون،حقیر هم تبریک میگیم.ان شاء الله سال بسیار خوبی داشته باشید.

-بله چطور هم!، به نظرم بیشترین کتاب ها تا به حال رو در سال 93 خواندیم: )
-نمی دونیم شاید 40تا، شاید هم بیشتر.
-این بار بله، اما می تونست بهتر باشه.
-کتاب سیاحت غرب، به هر کسی هم که نخوانده توصیه می کنیم حتما حتما بخوانید.(با فیلم و...کلی فرق داره)
-خوبه هیئت، فقط اگر کتاب های دینی(روایت و ...) رو هم کمی "بیشتر معرفی" کنید، از این هم که هست بهتر میشه.

یا علی(ع)


۰۷ فروردين ۹۴ ، ۱۷:۳۲ سعید ابراهیمی
سلام
نود و سه تجربه خوبی برایم بود!
در زمینه کتابخوانی راه‌های خوبی برایم باز شد.
اینجا
فکر کنم
جای کتاب‌های امام(ره) کمی بیشتر باشد،
بهتر است!
یازهرا.
۰۷ فروردين ۹۴ ، ۱۷:۳۲ سعید ابراهیمی
سلام
نود و سه تجربه خوبی برایم بود!
در زمینه کتابخوانی راه‌های خوبی برایم باز شد.
اینجا
فکر کنم
جای کتاب‌های امام(ره) کمی بیشتر باشد،
بهتر است!
یازهرا.
سلام و عرض احترام
سال افتضاحی بود از نظر کتابخوانی 
فوق العاده بد!
من زنده ام ،تلخی زیادی داشت ..


به نظر سیر مطالعاتی باید خیلی جالب بشه!
دسته بندی موضوعی کتابها هم خیلی کمک میکنه!
اگه بشه هر روز مطلب قابل خوندنی داشته باشید ،حتی چند سطر از یه کتاب ،لااقل همینجا تاآخر سال میشه چندین جلد کتاب خوند
تغییر قالب خیلی خوبه!
کتاب نهج البلاغه و صحیفه ی سجادیه هم اگه مطالبش رو گلچین کنیم و ابتدای هر پست کتاب بزاریم بنظر باید جالب بشه!
البته باترجمه های قشنگشون 

فقط کاش میشد راهکارهائی ارائه داد تاکتابخونی همگانی بشه، 
تنهائی که کتاب بخونی ،باکلاس لقب میگیری و حال بقیه رو بد میکنی :-(((
راستی 
عیدی کتاب ندادید که :-)


پیروز باشید
التماس دعا...
ببخشید صدای حضرت آقا را چطور میشه دانلود کرد؟
تشکر
پاسخ:
http://heyateketab.blog.ir/post/82
۰۷ فروردين ۹۴ ، ۲۳:۰۵ هم قافیه با باران
سلام
بله خوندم 
نه راضی نبودم :(

لشکر خوبان
من زنده ام 
قیدار
نامیرا (هنوز تمام نشده)
کتاب آه (هنوز تمام نشده)
رقعه
بردگی در اسلام 
خدا در زندگی انسان 
یادداشتهای استاد مطهری 
پیمانهای الهی با اهل ایمان (ج 9 و 10)
جمعیت ارباب وفا (دیدار شعرا با حضرت آقا)
جلوه اهل خراسان (سفرنامه حضرت آقا به خراسان شمالی)

سلام

به ترتیب...

1) بله خوندیم...

2) تعدادش رو یادم نیست...

3) خیر؛ اصلا راضی نبودم...!!!

4) بهترین هایی که خوندم و الان توی ذهنم مونده: "دختر شینا" و "کلت 45" و "خانواده" و "آیت حق(البته کامل نه)" و "اقیانون مشرق" و "و..." (ما بقی درسی بوده و خیلی رو هم حضور ذهن ندارم!)

5) جای یک تبویب و موضوع بندی و تبدیل شدن به یک سایت و یک تحول عظیم در قالب هیئت کتاب خالی هستش...
یا نور
سلام بر شما بزرگوار
سال نوی شما هم مبارک
اول از همه خداروشکر می کنم که تو سال 93 با این وبلاگ آشنا شدم چرا که  گویی جایی دنجی برای علایق کتابی من !+ از معرفی کتاب های دوستان تو این کامنت ها بسیار خرسند شدم و از همه تشکر می کنم .
دوم پاسخ به سوالها :

1.بله تونستم کتاب بخونم اما کم :( بخاطر ازدواج و ... هر چند گمان می کنم کم خوندن هام بخاطر ازدواج با سید ، برکت داشت و مفید بود .
2. پنج شش تا جدید اما یکی شون رو قبلا داشتم اما مقداری کمی ازش خونده بودم که در اواخر سال کمی توفیق خوندن بیشتری ازش یافتم الحمدلله رب العالمین . البته بگم هااا من معتقد نیستم که باید کتاب رو یک نفس خوند و تموم کرد مخصوصا کتابایی که دوست داری چرا که اونا را در هر خط و صفحه اش باید تامل کنی و آروم آروم جلو بری تا مغزش تو ذهنت بنشینه .و منظور من از خوندن کتاب در سطور بالا یعنی صفحات زیادی از کتاب رو با تامل و توجه و مقایسه حرفای کتاب با زندگی جاریم، خوندن هست . 
3. نه راضی نبودم خیلی !
4.خاک های نرم کوشک (سعید عاکف)،رشد-تفسیر سوره عصر (عین صاد)
5.کتابای حسن نراقی که معمولا اجتماعی فرهنگیه ! مثلا تو کامنتها هم دیدم در مورد کار و فرهنگ هم حرفی شده بود،کتاب کار و فراغتت ایرانیان بسیار قابل تامل و جالبه و جاش اینجا خالی . یا کتاب جامعه شناسی خودمانی اایشون. البته من حدودا خلاصه 5 فصل جامعه شناسی خودمانی رو تو آرشیو آبان 91 (اگه درست نشانی داده باشم!!)به لباس شِکرم دوختم و دوستان می تونن بخونن اونجا و لذت ببرن .کتاب ایمان و ۀزادی مجمد مجتهد شبستری هم جاش اینجا خالیه . فصل های 1 تا 3 این کتاب فوق العاده است .

مستدام باشید در راه فرهنگ کتابخوانی و معرفی کتاب

اللهم عجل لولیک الفرج  

سلام علیکم مومن
سال نو مبارک
از سئوالهای کنکور سخت تره ها (لبخند)
عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
۱۰ فروردين ۹۴ ، ۰۰:۳۳ میثم حسینی خو
مگه میشه یک سال بگذره و آدم کتاب نخونه؟!
اما خب اصلا راضی نبودم.
ان شاءالله تو سال جدید جبران می کنم.
۱۰ فروردين ۹۴ ، ۱۱:۴۲ محمد رضا ندیم پور
سلام و سال نو مبارک
ممنون از دعوتتون. ارزش خریدن و خواندن دارد و معرفی به دیگران.
امسال چند کتاب خواندم و به تدریج برای معرفی در وبلاگ قرار داده ام.)
درراه ترویج کتاب وکتاب خوانی موفق و ثابت قدم باشید.انشاا..
یاعلی
قالب جدید مبارک
۱۱ فروردين ۹۴ ، ۱۲:۴۵ ☜انجمن علمی IT دانشگاه علمی کاربردی بیرجند1☞
وبلاگتون خیــــــــــــــــــــــلی مفیده،خیلی
موفق باشید
به ماهم سر بزنید


اوه مای گاد چه تغییراتی!  


پاسخ:
خوب یا بد؟
سلام
خیلی خداروشکر
خوب بود شبا تو خلوت شب دلچسب بود
زنان عصیانگر...

سلام

چندبار سایت رو بستم و باز کردم تا یقین کنم آدرسو درست اومدم.

مبارک باشه! هم تغییرات سایت، هم سال جدید.

اما جواب سوال هاتون:

1. بله!

2. از حیز شمار بیرون است!

3. نع!

(کتاب خوندن شبیه "یوم الحسرته"؛ اون هایی که نخوندن افسوس می خورن، اون هایی هم که خوندن آرزو دارند کاش بیشتر خونده بودند :) . )

4.بهترین هایی که خوندم نامیرا، من زنده ام ، آنک آن یتیم نظر کرده، سفر به گرای 270 درجه و چندتا کتاب از نادر ابراهیمی و مصطفی مستور بود. ولی بیشترین لذت امسال دیدار و مصاحبه با نویسنده هایی بود که خیییلی دوستشون داشتم و هیچ وقت فکر نمی کردم ببینمشون چه برسه به اینکه کتاب هامو امضا کنند !!

5. خوب شاید هنوز جای معرفی کتاب های کودک و نوجوان یا نقد کتاب ، معرفی کتاب های صوتی و... توی هیئت خالی باشه. ولی به طور کلی ما راضی ایم ازش :)

 

همیشه

سالم/شاد/موفق و کتاب خون باشید.

یاعلی.

۱۵ فروردين ۹۴ ، ۱۷:۲۳ خادم اهل بیت (ع) ارادتمند رزمنده ها

به نام خدا

سلام

کتاب کم خوندم ولی کتابهایی که آرزوم بود رو خریدم ...

به نظرم جای معرفی کتب حوزوی در هیئت خالیست

۰۵ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۶:۱۲ منتظر المهدی

غروب جمعه ها دارد هوای


آن غروب کربلا را

هر دو دلگیرند

یکی


ای اهل حرم سید و سالار نیامد


یکی


این جمعه هم رفت ولی یار نیامد



ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی