هیئت مجازی کتاب

هیئت مجازی کتاب

پیام های کوتاه

بایگانی

آخرین نظرات

  • ۲۷ ارديبهشت ۹۸، ۱۵:۴۵ - پریسا نامجو
    عالی..
  • Cougar

    متن تصویر

  • Lions

    متن تصویر

  • Snowalker

    متن تصویر

  • Howling

    متن تصویر

  • Sunbathing

    متن تصویر

یک لرن مرجع تخخصی وبلاگ نویسان

چهارشنبه, ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۲:۰۱ ق.ظ

۶

«ما به عشق محتاجیم»

چهارشنبه, ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۲:۰۱ ق.ظ
معرفی کتاب وبلاگ...شاها، تو فریاد رس
سلام
من برای بار اول هستش که کتاب معرفی می کنم.
امیدوارم که ناقص معرفی نکنم...
کتاب «ما به عشق محتاجیم» نوشته مسیحا برزگر کتابی با نگاه عاشقانه، عارفانه و زیبایی شناسانه به هستی ست که نثری روان و ساده داره.
این قسمت متنی از مقدمه کتاب هستش:
آری،آمده ایم با آمدنمان بر خوبی ها و زیبایی های عالم چیزی اضافه کنیم. بی حضور ما، نمایش باشکوه زندگی چیزی کم داشت و آن تمامی نمایش بود. آمده ایم تا بازیگر خوب صحنه زندگی باشیم. عشق مجال این بازی خوب را فراهم می آورد.
این کتاب لا به لای خطوطش که زیاد هم نیست جملاتی هست که ممکنه با عقاید و دیدگاه آدم سازگاری نداشته باشه اما برآیند کلی کتاب مثبته به نظر من، و من فکر می کنم وقتی کتابی می خونیم اجازه داریم بخش هاییش رو نپذیریم و بخش های خوشایند رو به امانت برداریم و استفاده کنیم.
 این کتاب ارزش خونده شدن رو داره اینم یه آدرس که مشخصات کتاب رو بیشتر توضیح میده
http://www.pardad.ir/page.aspx?id=2868
موفق باشید 
یا علی 
موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۳/۰۲/۳۱

نظرات  (۶)

۳۱ ارديبهشت ۹۳ ، ۰۰:۰۵ زائر آسمان ...
تغذیه ی روح، کتاب سالم است
.
سلامت و سالم باشید
سپاس 
ی
ا
ع ل ی

سلام

ممنون بابت معرفی این کتاب

ما واقعا به عشق محتاجیم و همیشه دنبال کتابای عاشقانه و عارفانه هستم تا تعریف دیگران رو در مورد عشق بدونم هر چند هر کس باید خودش به این معنی دست پیدا کنه...



100%
خدای عزیزم سلام!
من تازه فهمیده ام که با این مدرک دانشگاهی هم حتی چیزی نمی دانم.یعنی فهمیده ام که حتی تعریف مفاهیم را هم بلد نیستم.مفهوم سادهای مثل "رحمت"شاید برای من معنی موفقیت را بدهد.رحمت شاید مفهومی شبیه توی چشم بودن،اوج گرفتن  جایزه های پر سرو صدا گرفتن داشته باشد.
برای من ،رحمت معنای به تمام آرزو های کوچک و بزرگ رسیدن را می دهد...
****
تا اینجا خواندم...
http://baketab.blog.ir/post/7
۰۱ خرداد ۹۳ ، ۲۲:۱۰ مدیون زهرا سلام الله علیها
خداقوت...
اگر در ستایش و نیایش تو
شور و شراری نباشد
بتی را ستایش کرده ای
مراقبه
تمرین حضور در تمامی لحظه های زندگی ست (مسیحا برزگر)

ما هم به عشق محتاجیم و هم خوندن کتاب های زیبا.
ممنون از زحمتی که برای معرفی کتاب کشیدید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی