هیئت مجازی کتاب

هیئت مجازی کتاب

پیام های کوتاه

بایگانی

آخرین نظرات

  • ۲۷ ارديبهشت ۹۸، ۱۵:۴۵ - پریسا نامجو
    عالی..
  • Cougar

    متن تصویر

  • Lions

    متن تصویر

  • Snowalker

    متن تصویر

  • Howling

    متن تصویر

  • Sunbathing

    متن تصویر

یک لرن مرجع تخخصی وبلاگ نویسان

جمعه, ۲۰ فروردين ۱۳۹۵، ۰۷:۰۹ ق.ظ

۰

فروش ویژه کتاب "زندگی زیباست"

جمعه, ۲۰ فروردين ۱۳۹۵، ۰۷:۰۹ ق.ظ


زندگی زیبا. شهید آوینی. هییت مجازی کتاب

📒 فروش ویژه کتاب "زندگی زیباست"
🗓 به مناسبت سالروز شهادت سید مرتضی آوینی
 
🔸رهبر معظم انقلاب، اخیرا در سخنرانی نوروزی خود در اجتماع زائران و مجاوران حرم رضوی در تقدیر از شهید سید مرتضی آوینی و فعالیتهای هنری و انقلابی او فرمودند:
«در زمینه‌های فرهنگی [هم] کاری که شهید آوینی پیشاهنگش بود و در این اواخر [هم] مرحوم سلحشور -که اینها پیشروان کار انقلابی در این کشورند- اینها را باید ترویج کرد، اینها را باید تقدیر کرد و نام اینها را باید گرامی داشت. کار انقلابی این است.»
 
🔸در همین راستا، مؤسسه مسیر، به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی و سالروز شهادت سید شهیدان اهل قلم سید مرتضی آوینی، به مدت محدود، «کتاب زندگی زیباست» را با 40% تخفیف در اختیار مخاطبان قرار خواهد داد. همچنین در این مدت محدود، هزینه ارسال این محصول به سراسر کشور رایگان میباشد.
 
🔸سید عباس سیدابراهیمی، در این کتاب که یکی از کتب جامع پیرامون زندگی سید مرتضی آوینی است، با روایتی داستانی، اما مستند و با استفاده از خاطرات و گفت‌وگوهای افرادی که با این اندیشمند و هنرمند برجسته انقلاب اسلامی مرتبط بوده‌اند، زوایای مختلف زندگی او را به رشته تحریر درآورده است.
 
🔸چاپ دوم این کتاب، در ۳۶۶ صفحه و با قیمت ۱۳۰۰۰ تومان توسط نشر معارف و با حمایت موسسه مسیر در اختیار اهالی فرهنگ و هنر انقلاب اسلامی قرار گرفته است که در این مدت محدود، با 40% تخفیف و با قیمت 8000 تومان به فروش میرسد.
 
🔸برای تهیه این کتاب عبارت «زندگی زیباست» را به شماره 500050002 پیامک کنید.
همچنین برای سفارش اینترنتی این کتاب میتوانید به پایگاه اینترنتی مؤسسه مسیر به نشانی MASSIR.IR مراجعه کنید.