هیئت مجازی کتاب

هیئت مجازی کتاب

پیام های کوتاه

بایگانی

آخرین نظرات

  • ۲۷ ارديبهشت ۹۸، ۱۵:۴۵ - پریسا نامجو
    عالی..
  • Cougar

    متن تصویر

  • Lions

    متن تصویر

  • Snowalker

    متن تصویر

  • Howling

    متن تصویر

  • Sunbathing

    متن تصویر

یک لرن مرجع تخخصی وبلاگ نویسان

يكشنبه, ۲۳ دی ۱۳۹۷، ۱۲:۰۱ ق.ظ

۲

از حال بد به حال خوب

يكشنبه, ۲۳ دی ۱۳۹۷، ۱۲:۰۱ ق.ظ

معرفی توسط وبلاگ... این روزها

 

Related image

 

کتاب "از حال بد به حال خوب" را یکی از دوستان روانشناسم به من معرفی کرد. هرچند قیمت نسبتا بالای کتاب من را از خرید منصرف کرد اما با کمی جست و جو، دست دوم آن را پیدا کردم و شروع به خواندنش کردم!

به نظرم همه ی آدم هایی که احساس تنبلی، خشم، اضطراب ، ترس یا افسردگی دارند بهتر است سری به این کتاب بزنند. تازه وقتی دو فصل از آن را خواندم فهمیدم چقدر فکرهای غیرمنطقی و قالبی دست و پایم را برای انجام خیلی از کارهای مورد علاقه ام بسته بود و خرافات و اضطراب های بی مورد مانعم شده بودند.

از خوبی های این کتاب تمرین هایی ست که در انتهای فصل به شما می دهد و وادارتان می کد تا خودتان را به چالش بکشید و ببینید چقدر درگیر خطاهای شناختی هستید.

خواندن این کتاب را همزمان با "ملت عشق" شروع کردم و وقتی هردو را با هم به پایان رساندم شور و انگیزه ی بالایی برای ادامه ی فعالیت هایم پیدا کرده بودم.

حتی جدول خطاهای شناختی را روی کاغذی یادداشت کردم و به کمد اتاق زدم تا هروقت از کنارش رد می شوم آن را با خودم مرور کنم.

کتاب در 27 فصل تالیف شده است و بخش هایی چون شناخت روحیه،احساس خوب، احساس اطمینان، ایجاد روابط بهتر و دارو درمانی را به خود اختصاص داده است.

 

بخشی از این کتاب:

تفاوت میان افسردگی و اندوه سالم چیست؟ وقتی یکی از دوستان شما فوت می کند و یا زمانی که به یکی از هدف های مهم زندگی خود نمی رسید، اندوه امری طبیعی است. این احساسات بخشی از زندگی هستند. اندوه نشانه ی انسان بودن است، اما افسردگی با اندوه طبیعی به لحاظ مختلف متفاوت است.

 

شناسنامه ی کتاب:

نام کتاب: از حال بد به حال خوب

نویسنده: دیوید برنز

مترجم: مهدی قراچه داغی

ناشر: نشر آسیم

تعداد صفحات: 640

قیمت پشت جلد: 50000 تومان (دست دوم: بیست هزار تومان :) )

نظرات  (۲)

چرا اینقدر گرون ؟؟!!!
پاسخ:
:))

۲۸ دی ۹۷ ، ۲۰:۲۵ تا اینجا خواندم
 باید این کتاب رو امانت گرفت و خوند

کاش ارزون تر بود ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">