هیئت مجازی کتاب

هیئت مجازی کتاب

پیام های کوتاه

بایگانی

آخرین نظرات

  • ۲۷ ارديبهشت ۹۸، ۱۵:۴۵ - پریسا نامجو
    عالی..
  • Cougar

    متن تصویر

  • Lions

    متن تصویر

  • Snowalker

    متن تصویر

  • Howling

    متن تصویر

  • Sunbathing

    متن تصویر

یک لرن مرجع تخخصی وبلاگ نویسان

چهارشنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۳، ۰۸:۲۱ ب.ظ

خدا بود و دیگر هیچ نبود...

چهارشنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۳، ۰۸:۲۱ ب.ظ

معرفی کتاب وبلاگ...تا اینجا خواندم

"...خدایا چه دنیایی خلق کرده ای ؟چه آسمان های بلند،چه گل های رنگا رنگ ،چه دریا ها، چه کوه ها ،صحراها،جنگل ها ، چه دل های شکسته ای ،چه رو ح های پژمرده ای ، چه دردهای کشنده ای ،چه عشق ها، چه فداکاری ها،چه اشک ها و چه حرمان ها...

عجیب آن که ، بزرگی و عظمت انسان را در درد و غم و حرمان قرار دادی ،جهان را بدون درد و ناله و حرمان نمی خواهی.

ماهم عشاق وجود توییم که دل سوخته ودست پا شکسته به سویت می آییم.تو ما را در آتش غم سوزاندی و خمیره ی خاکی ما را با کیمیای عشق، به روحی فوق زمین وآسمان ها مبدل کردی که جز تو نمی خواهد و جز تو نمی پرستد."

صفحه64

....

...

شاید کمتر کسی باشد که این کتاب را نخوانده باشد.این کتاب 189 صفحه ای که دست نوشته ها ی شهید مصطفی چمران را در دل خود دارد و به کوشش برادرش مهدی چمران جمع آوری شده است،به راستی مونس خوبی برای اوقات تنهایی باخداست و جنبه دیگر روح عرفانی شهید چمران را نشان می دهد.

خواندنش را از دست ندهیم...

.

نظرات  (۱۷)

۲۸ خرداد ۹۳ ، ۲۱:۰۳ بانوی مبارز
و همچنان خدا هست ودیگر هیچ
حتما
قسمتی از کتاب را که گذاشتید عالی بود...دل نوشته های شهیدچمران فوق العاده است
۲۹ خرداد ۹۳ ، ۱۲:۴۵ روح و ریحان

سلام

من تا حالا اسم این کتابو نشنیده بودم

ممنون... حتما یه عاشقانه ی دلنشینیه...

۲۹ خرداد ۹۳ ، ۱۴:۳۰ محمد حسین تقوایی
سلام و درود و سپاس از حضورتون. این جملات استاد شهید مطهری هم خواندنی و تأمل برانگیز است:
"شیخ محمد عبده،مفتی اسبق مصر که نهج البلاغه را با شرح مختصری در مصر چاپ و منتشر ساخت و برای اولین بار به توده مصری معرفی کرد،مدعی است که اصلا نهج البلاغه را نمی شناخته و نسبت به آن آگاهی نداشته است،تا این که در یک حالت دوری از وطن این کتاب را مطالعه می کند و سخت در شگفت می ماند،احساس می کند که به گنجینه ای گران بها دست یافته است. همان وقت تصمیم می گیرد آن را چاپ کند و به توده عرب معرفی نماید..."
(سیری در نهج البلاغه ص 11)
۲۹ خرداد ۹۳ ، ۱۴:۳۳ محمد حسین تقوایی
مردان خدا پرده پندار دریدند
یعنی همه جا غیر خدا یار ندیدند...
رضوان خدا بر شهید دکتر مصطفی چمران...چقدر مطالعه این کتاب آن هم در خلوت؛فاصله ها را با خدا کم می کند.

Hello
It was used
You wish for the ending of Elevated God
Be

مرحبا
انه کان یستخدم
کنت ترغب فی إنهاء الله مرتفعة
أن تکون

سلام
بسیار مورد استفاده قرار گرفت
برای شما از خداوند تبارک و تعالی عاقبت بخیری آرزومندم
موفق باشید

شکروی
سرفراز   باد   ایران

http://salamshokravi.persianblog.ir

سلام

خداقوت

وبلاگ پرمحتوایی دارید.

این کتاب را خواندم ولی متاسفانه تهیه اش نکردم.اون یکباری که خواندمش به پیشنهاد برادر شهید دکتر چمران بود.واقعا لذت بردم.الان که این پست را دیدم به یادش افتاد می خواهم بروم تهیه کنم.من عاشق نگاه زیبای آقای دکترم.

ایشون الگوی بنده هستند البته خیلی خیلی خیلی با الگوام فاصله دارم اما بهشون افتخار میکنم.

اگرقابل دونستید به شمس هم سری بزنید و البته نظرتون را هم برام بگذارید.یا علی

سلام
با مطلبی جدید"بازی های کودکانه...یادش بخیر..!"منتظر دیدگاه شما هستیم
سلام
تشکر از شما به خاطر ارسال مطلبتان به سایت "حرف تو"
" خدا بود و دیگر هیچ نبود "
با آدرس: http://harfeto.ir/?q=node/28660
در این سایت انتشار یافت.
چشم به راه مطالب خوب شما هستیم.
هدیه سایت "حرف تو" به شما:
"امام خامنه‌ای: هر کس که در راه روشنگری فکر مردم تلاش بکند، از انحرافی جلوگیری نماید، او مانع سوءفهمی شود، از آن‌جا که در مقابله با دشمن است، جهاد است."
یا علی
سلام
این کتاب رو خوندم
عاشق عبارات عارفانه ی شهید چمرانم
انگار یه دنیای دارن که هیچوقت نمیتونم لمسش کنم...
۳۱ خرداد ۹۳ ، ۱۹:۴۱ گــــــــــــــــم گشته
یادش بخیر زمانیکه این کتاب خونده شد..
شهدا
حقیقت رو پیدا کردند
۳۱ خرداد ۹۳ ، ۱۹:۵۳ 彡♥خـادم المهدی♥彡
شهید چمران ره :

خدایا من کوچکم ، ضعیفم و ناچیزم ، پرکاهی در مقابل طوفانها هستم ؛ به من دیده ای عبرت بین ده تا ناچیزی خود را ببینم و عظمت و جلال تو را براستی بفهمم و بدرستی تدبیر کنم.

خدایا دلم از ظلم و ستم گرفته است ؛ تو را به عدالتت سوگند می دهم که مرا در زمره ستمگران و ظالمان قرار نده.

خدایا می خواهم فقیری بی نیاز باشم که جاذبه های مادی زندگی مرا از زیبایی عظمت تو غافل نگرداند.

خدایا خوش دارم گمنام و تنها باشم تا در غوغای کشمکشهای پوچ مدفون نشوم.
مدیر محترم وبلاگ
با سلام.

ضمن تشکر از زحمات شما، مطلب زیبای حضرتعالی برای معرفی و استفاده دیگران، در  سایت صدای تو / sedayeto.ir منتشر شد.

لینک مطلب شما :

sedayeto.ir/index.php/2013-07-08-05-34-34/5866-2014-06-22-04-21-19.html

*** منتظر مطالب جدید شما و بخصوص مطالب "تولیدی خود شما" هستیم.

*** لطفا سایت شبکه وبلاگی را با نام "صدای تو" به وبلاگ خود اضافه نمایید.

*** لطفا پس از نوشتن هر پست ، با مراجعه به قسمت ارسال مطلب در سایت، ما را در جریان مطالب جدید خود قرار دهید.

*********  از دوستانتان نیز بخواهید به ما بپیوندند...

با صدای تو ، دیده و شنیده شوید / sedayeto.ir

۰۳ تیر ۹۳ ، ۱۸:۵۲ منتظر... ...
سلام...
با مطلبی جدید(دریا با طعم تلخ نابودی...)منتظر نظرات شما هستیم...
۰۳ تیر ۹۳ ، ۲۰:۴۴ سید گمنام
مصطفای خوبی ها..
تمام آثار دکتر را دارم.
چه عاشقانه خدا را می خواند...
انسان و خدایش را توصیه می کنم. همه بخوانند...
عارفانه هایش را
نیایش او را

با خودم فکر می کنم چگونه می توان چمران بود؟
جایتان خالی نیمه های دو هفته پیش در خلوت بهشت زهرا میهمانش بودم

یاعلی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی