هیئت مجازی کتاب

هیئت مجازی کتاب

پیام های کوتاه

بایگانی

آخرین نظرات

  • ۲۷ ارديبهشت ۹۸، ۱۵:۴۵ - پریسا نامجو
    عالی..
  • Cougar

    متن تصویر

  • Lions

    متن تصویر

  • Snowalker

    متن تصویر

  • Howling

    متن تصویر

  • Sunbathing

    متن تصویر

یک لرن مرجع تخخصی وبلاگ نویسان

آخرین مطالب

۱ مطلب در فروردين ۱۳۹۸ ثبت شده است

معرفی توسط وبلاگ...این روزها



بخشی از کتاب:

امام رضا علیه السلام خطاب به جاثلیق فرمودند: تنها اشکالی که بر عیسای شما داریم، این است که خیلی کم نماز می خواند و روزه می گرفت.

جاثلیق قیافه ای حق به جانب گرفت و گفت: اتفاقا عیسی علیه السلام همه روزها را روزه می گرفت و شب ها را به عبادت می گذراند. امام رضا علیه السلام فرمودند: برای چه کسی روزه می گرفت و نماز می خواند؟ جاثلیق که عیسی علیه السلام را خدا می دانست، درمانده شد.

.

بی نوایی نزد امام رضا علیه السلام آمد و گفت: به اندازه ی آقایی تان به من کمک کنید. امام علیه السلام فرمودند: امکان ندارد. فقیر متوجه اشتباهش شد و گفت: به اندازه ی مروت من به من کمک کنید. لبخندی نمکین در چهره ی امام نقش بست. آنگاه فرمودند: این امکان دارد. دست های بی نوا گنجایش بیش از دویست دینار طلایی را که امام به او بخشیده بود، نداشت.

.

کتاب "یک قمقمه دریا" تلاشی ست از محمدهادی زاهدی تا یک قمقمه از دریای علم و فضل امام رضا علیه السلام را در بیست سرفصل مختلف به دوست داران این حضرت ارائه کند.

کتاب در ۱۲۰ صفحه نوشته شده است و موضوعات مختلفی از قبیل خانواده، امامت، مناظرات،آداب و مردم داری امام هشتم را در قالب داستانک هایی با نثر روان در بر گرفته است. مخاطب سنی کتاب نوجوان و جوانان هستند و نشر به نشر به انتشار آن همت گمارده است.


مشخصات کتاب:

نویسنده: محمدهادی زاهدی

موضوع: صد قصه و نکته از زندگی امام رضا علیه السلام

ناشر: نشر به نشر

تعداد صفحات: ۱۲۰ صفحه

سال چاپ: ۱۳۹۶

قیمت پشت جلد: ۱۱۰۰۰ تومان

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ فروردين ۹۸ ، ۲۳:۱۵