هیئت مجازی کتاب

هیئت مجازی کتاب

پیام های کوتاه

بایگانی

آخرین نظرات

  • ۲۷ ارديبهشت ۹۸، ۱۵:۴۵ - پریسا نامجو
    عالی..
  • Cougar

    متن تصویر

  • Lions

    متن تصویر

  • Snowalker

    متن تصویر

  • Howling

    متن تصویر

  • Sunbathing

    متن تصویر

یک لرن مرجع تخخصی وبلاگ نویسان

آخرین مطالب

۹ مطلب در مهر ۱۳۹۴ ثبت شده است

معرفی توسط وبلاگ...بوی سییب

عظمت واقعۀ عاشورا و نمایش بی نظیر فضائل الهی اهل بیت علیهم السلام در مقابل دشمنان خدا و رسول او موجب شد که این رویداد عظیم از جهات گوناگون از دیگر حوادث بزرگ عالم متمایز شود؛

... در این میان، این عشق و ارادت و دلدادگی و توجه به برپایی این شعار بزرگ دینی، در حضرت آیت الله العظمی بهجت نمود بارزی داشت؛ تا آنجا که به هر مناسبتی به ذکر فضائل و مصائب سیدالشهدا علیه السلام و یاران شهیدش می پرداخت. در عمل نیز همواره به برگزاری مراسم عزای آن حضرت اهتمام ویژه ای داشت و روضه هفتگی ایشان سالیان متمادی بدون وقفه ادامه یافت.
مرکز تنظیم و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی بهجت قدس سره با در نظر گرفتن اهمیت ویژه این موضوع، کتابی با محوریت موضوع حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و واقعه عظیم عاشورا، برگرفته از گفتار و سیره آن عالم عارف منتشرکرده است وپس ازتلاش فروان،باپشت سرگذاشتن مراحل گوناگونِ گردآوری و تنظیم، با عنوان «رحمت واسعه» به چاپ رسید.

کتاب حاضر در سه بخش تنظیم شده است:

۳ نظر موافقین ۶ مخالفین ۰ ۲۹ مهر ۹۴ ، ۱۱:۴۱

 معرفی توسط وبلاگ...بوی سیب

تحلیلی که مقام معظم رهبری از علت قیام امام حسین ارائه می‌دهند، شیوا، مستدل، منطقی، دقیق و کاربردی است.و کتاب «قیـام حسینی»، به این موضوع اختصاص می یابد....

۱ نظر موافقین ۳ مخالفین ۰ ۲۹ مهر ۹۴ ، ۱۱:۴۰

روی عکس کلیک کنید ...

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۲۴ مهر ۹۴ ، ۰۲:۳۷

تقریظ حضرت آیت‌الله خامنه‌ای بر کتاب «دختران آفتاب» در اولین همایش «حیات طیبه؛ پاسداشت ادبیات هنر و ادبیات انقلاب اسلامی» رونمایی شد.KHAMENEI.IR متن و تصویر تقریظ را منتشر کرده است:

بسمه‌تعالی
پس از نزدیک سه سال توانستم در این روزها - ایام شهادت حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها- این کتاب را بخوانم. در میان کتابهای داستانی که هدفش طرح مسائل فکری است، این بهترین کتاب از نویسنده‌ئی ایرانی است. طرح کلی داستان و  درونمایه‌های داستانی آن خوب و شیرین است. حرفها هم قوی و منطقی است.
اتفاقاً پیش از این، کتابِ: ... را خوانده‌ام. آن قویتر است. ولی با توجه به برخی ملاحظات (عمدةً بهره‌برداری نکردن از عامل جنسی در کتاب حاضر) در این کتاب، هنر بیشتری به کار رفته است. باید ترویج شود. تنها نقطه ضعف آن ذکر مشخصات استاد فاطمه است در فصل آخر کتاب.
(روزهای نیمه‌ی خرداد ۸۷)
http://farsi.khamenei.ir/photo-album?id=31068

۱ نظر موافقین ۷ مخالفین ۰ ۲۳ مهر ۹۴ ، ۱۵:۴۵

معرفی توسط وبلاگ...تا اینجا خواندم

در بخش‌هایی از این کتاب می‌خوانیم:

«... داشتم از پله‌های بلند و زیادی که از ایوان شروع می‌شد و به حیاط ختم می‌شد، پایین می‌آمدم که یک‌دفعه پسر جوانی روبه‌رویم ظاهر شد. جا خوردم. زبانم بند آمد. برای چند لحظه کوتاه نگاهمان به هم گره خورد. پسر سرش را پایین انداخت و سلام داد. صدای قلبم را می‌شنیدم که داشت از سینه‌ام بیرون می‌زد. آن‌قدر هول شده بودم که نتوانستم جواب سلامش را بدهم. بدون سلام و خداحافظی دویدم توی حیاط و از آن‌جا هم یک‌نفس تا حیاط خانه خودمان دویدم. زن‌برادرم، خدیجه،‌ داشت از چاه آب می‌کشید. من را که دید، دلو آب از دستش رها شد و به ته چاه افتاد. ترسیده بودم

۱۱ نظر موافقین ۱۰ مخالفین ۰ ۱۸ مهر ۹۴ ، ۰۱:۱۷

معرفی توسط وبلاگ...زبور دل

...*"یکی ازاشرف‌زادگان انگلیسی بعد از مرگ در قصر بزرگش تعدادی نقاشی‌های گران‌قیمت به یادگار گذاشت. عموم مردم می‌توانستند گه‌گاهی بیایند و از آن نقاشی‌ها دیدن کنند. روزی عده‌ای آمدند و همان‌طور که نقاشی‌ها را نگاه می‌کردند، آنها را تحسین می‌کردند. خانم مسنی در بین آن گروه بود که حتی یک کلمه  حرف نزد، اما به تمام نقاشی‌ها نزدیک می‌شد و با دقت آنها را بررسی می‌کرد. بعد از دیدن تمام نقاشی‌ها، شخصی از آن خانم پرسید:"نظر شما در مورد این تابلوها چیست؟"

خانم مسن با اشتیاق جواب داد:" عالی بود، من حتی ذره‌ای گرد و غبار روی آنها ندیدم!!!"...

گاهی ما زیبایی‌ها را به خاطر اینکه در جست‌وجوی عیب‌های آنها هستیم از دست می‌دهیم.

۲ نظر موافقین ۴ مخالفین ۰ ۱۶ مهر ۹۴ ، ۰۷:۰۷

  • قیمت:17000 تومان...
  • تا دهم مهرماه خرید اینترنتی با 20 درصد تخفیف
  • به کوشش:محمد محمدیان
  • ناشر:انتشارات انقلاب اسلامی
  • تعداد صفحات:296
  • در سایت انتشاراتی این کتاب آمده است:
۱ نظر موافقین ۳ مخالفین ۰ ۱۰ مهر ۹۴ ، ۰۸:۱۵

عرض تسلیت به تمامی خانواده شهدای فاجعه منا...

۲ نظر موافقین ۵ مخالفین ۰ ۰۶ مهر ۹۴ ، ۰۲:۲۱