هیئت مجازی کتاب

هیئت مجازی کتاب

پیام های کوتاه

بایگانی

آخرین نظرات

  • ۲۷ ارديبهشت ۹۸، ۱۵:۴۵ - پریسا نامجو
    عالی..
  • Cougar

    متن تصویر

  • Lions

    متن تصویر

  • Snowalker

    متن تصویر

  • Howling

    متن تصویر

  • Sunbathing

    متن تصویر

یک لرن مرجع تخخصی وبلاگ نویسان

شنبه, ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۱:۵۶ ب.ظ

معرفی کتاب...وبلاگ بخاری

سلام.

قرار شد کتاب هایی که از نمایشگاه خریدم رو براتون معرفی کنم. ذیل اون ها هم کتاب های دیگه ای رو نام ببرم که اگر دوست داشتید تهیه کنید. سعی می کنم فایل عکس روی جلدشون رو هم بفرستم برای اون دسته از دوستانی که به این نکته اهمیت می دن. (فعلا به علت منفجر شدن لپتاپ، امکانش نیست.) درباره اون نویسنده ها و کتاب هایی هم که اطلاعاتی دارم حتما می نویسم. ضمن اینکه برای راحتتر شدن کار شما و البته بنا به عادت خودم که کتاب ها رو از روی نویسنده هاشون می خرم بعضی هاشون رو هم به همین روش معرفی می کنم. ببخشید که خسته کننده وطولانیه. بفرمایید کتاب!

 

الف) کتاب های سیدحمیدرضا برقعی

ایشون کلللللللن! نیاز به توضیح و توصیف و معرفی و این صحبت ها ندارن! من همیشه یکی از هدیه هام کتابهای ایشون بوده. امیدوارم کارهاشون رو ببینید. البته مطمئنم دوستان اهل هیئت ارباب(ع) حتما اشعار ایشون رو از زبان محمود کریمی و مهدی سلحشور و دیگر افراد شنیدن. تلویزیون هم بارها برنامه داشتند. بروبچه های هیئت فاطمیون قم هم که حتما شعرخوانی ایشون رو قبل ازمراسم ها تو هیئت دیدن. دیگه  فکر کنم کافی باشه :)

کتاب های قبلی شون هم «قبله مایل به تو» و «طوفان واژه ها». هردو از بالاترین های شعر هستند. به ایشون باید افتخار کرد.

1.رقعه، سیدحمیدرضا برقعی، انتشارات فصل پنجم، 6000تومان

البته بگم که کتاب های قبلیشون بسیار حرفه ای تر از این کتاب بودن و اصلا شک نکنید به این نکته! :) اما خب این کتاب هم بسیار کتاب لطیفی هستش و خوندنش رو ازهمون توی اتوبوس شروع کردم.

2.حدود ساعت سه، سیدحمیدرضا برقعی، انتشارات جمهوری، 7000 تومان

گزینش به دست جناب برقعی از اشعار آیینی شاعران مختلف کشورمون. بسیار از این کتاب لذت بردم. بسیار هم پیشنهاد می کنم. مقدمه قشنگ و ساده اش رو حتما بخونید.

ب) مرتضا کربلایی لو

قبلا تو همین هیئت کتاب از ایشون کتاب معرفی کردم به نام «جمجمه ات را قرض بده برادر». می تونید درباره نثرشون اون پست رو بخونید. کتاب دیگه ای هم غیر از اون کتاب و کتابهای اینجا از ایشون دارم به نام «مفیدآقا» که جایزه هایی هم برده. (به پای جمجمه نمی رسید البته. ولی کار بسیار خوبی بود.) یک کتاب دیگه هم دارند غیر این ها که گفتم، به نام «من مجردم خانوم» که هنوز پیداش نکردم. الان هم کتاب های دیگه ایشون رو گرفتم. موضوعاتشون رو نمی دونم پس ببخشید که توضیحی درباره شون ندارم.

3. روباه و لحظه های عربی، مرتضی کربلایی لو، نشر افراز، 2200 تومان

4.نوشیدن مه در باغ نارنج، مرتضی کربلایی لو، نشر افراز، 2500 تومان

5. قاراچوپان، مرتضی کربلایی لو، نشر افراز، 6800 تومان

ج) محمرضا بایرامی

ایشون هم واقعا نیاز به معرفی ندارند. ازبچگی کنار همه ما بودند. برای رده سنی نوجوان و بزرگسال کتاب می نویسند و انصافا کتابهاشون رو هم خوب می نویسند. غیر از کتابی که امسال ازایشون خریدم، بعضی کتاب های دیگه ایشون رو که خوندم هم معرفی می کنم ( و بعد هم مفصل تر سر فرصت تو پست های جداگانه) که یکی شاهکار ایشون «مردگان باغ سبز» هست. گاهی می مونم بین این کتاب و چند کتاب دیگه کدوم روانتخاب کنم و همیشه یکی ازسه گزینه برتر معرفی کتابم این کتاب هست. حتما تهیه کنید و لذت ببرید. دیگری کتاب رده نوجوان ایشون هست به نام «عقاب های تپه شصت» که خیییییلی قوی بود ومال نوجوانان بود. کتاب دیگه «کوه مرا صدا زد» که اون هم مال نوجوان و قوی تر از قبلی و بسیار هم زیبا. هر دو هم ژانر دفاع مقدس. دیگه یادم نیست!

یه توصیه به دوستان خوبم اینکه حتما با اینکه دیگه بزرگ شدید و سنی ازتون گذشته!! ولی کتاب نوجوان هم گاهی بخونید. خوبی هاش اینه که از همه مهمتر قدرت تحلیل فکرتون وسعت پیدا می کنه و ارتباط تون با نسل قبل راحت تر میشه و این نکته از شکاف بین نسل ها در حال حاضر و در زندگی آینده مون جلوگیری می کنه، روش تحلیل جامعه نوجوان ـ این جامعه مهم ـ رو یاد می گیرید، کتابهاشون رو می شناسید و برای هدیه خریدن کتاب دیگه مشکلی ندارید! و خیلی چیزهای دیگه.

کتاب جدید ایشون که خریدم هم مال نوجوان بود:

6.سنگ سلام، محمدرضا بایرامی، انتشارات عصر داستان، 11000 تومان

د) اکبر صحرایی

ایشون کتابهای زیادی دارن. بسیار هم خوب می نویسند. غیر از کتاب که امسال خریدم، کتاب های دیگه ایشون رو که خوندم نام می برم. یکی « حافظ هفت» که خیلی حجیم بود ولی خیلی خوب نوشته شده بود.« تپه جاویدی و راز اشلو» رو هم که حتما شنیدید و احتمالا هم خوندید و اگه نخوندید بخونید لطفا که  بر هر ایرانی واجب است! دیگری هم که همیشه ورد زبان منه « آنا هنوز هم  می خندد» که واقعا نظیرنداشت. مخصوصا این که با یه شیوه خاص نوشتاری بود که پشت جلدش خود نویسنده توضیحشو داده. لو نمی دم که خودتون برید بخریدش! حتی اگه کتاب جدیدشون رو نگرفتید آنا رو حتما تهیه کنید که از دستتون میره. منم تعهد میدم اگه خریدیدش خودم بعدا معرفی کنم تو پست جداگانه.

7. سی مرد و سی مرغ، اکبر صحرایی، انتشارات عصر داستان، 8500

هـ) صالح سجادی

شاعر عالی. فقط همینو دارم بگم. بی زحمت اینو جستجوکنید: "اگرچه چشم بشر قرنهاست خسته توست" دستتون میاد! :)

ایشون شعر خوب خیلی زیاد دارن. کتابهایی به نام های « تراژدی اورمان»، «تشنج کلمات» و «نور و نیلوفر» رو از ایشون دارم. خیلی خوبند همه شون. جناب سجادی استاد استفاده از قافیه و بازی با اون هستش. خلاصه این کتاب که ازشون گرفتم:

8.  ابرمن (با تلفظ /abarman/)، صالح سجادی، نشر فصل پنجم، 4000 تومان

و) محمد علی گودینی

کتابی که قبلا از ایشون خوندم(همین تابستون پارسال خوندمش) «تالار پذیرایی پایتخت» بود. رمان خیلی خوب نوشته شده بود. در کل کار خوبی بود. پیشنهاد و توصیه می کنم. کار جدیدشون رو هم گرفتم از عصر داستان. با یه طراحی جلد به معنای واقعی شاهکاااار.(همیشه گفتم الانم می گم ممنون همیشگی جناب مجید زارع هستم از انتشارات عصر داستان که منو به گرافیک کتاب های ایران امیدوار کرده. به غرفه دارهای عصر داستان گفتم حتما تشکر کنن ازشون!)

9. سایه اژدها، محمدعلی گودینی، نشر عصرداستان، 11000 تومان

 

ز) انگلیسی ها

دیگه اینا رو توضیح نمیدم. اگه کسی خواست خودش توغرفه ها می بینه دیگه! البته مربوط میشه به غرفه های عمومی داخلی. چون من نتونستم برم غرفه های بین المللی رو ببینم.این ها روهم به دوستانی پیشنهاد می کنم که میخوان ببینن به قول ارمیای کتاب بیوتن رضا امیرخانی، انقلاب خمینی رو چطوری داریم صادر می کنیم!! حالا تا بخونمشون کلی وقت هست. اما گفتم معرفیشون خالی از لطف نیست.

10.   Ambush of July 1982, Hamid davodabadi, translated byQolam Almahdi, Sarir publication, 3000 t

11.   19 flags, translated by Ahmad Mahrami, Palizan publication, 3000 t

12.   Human rights violations(women and children) by Zionist Regime, Talavate Aramesh publication, 2000 t

ح) مستند ها

ازانتشارات صریر خریدمشون. خوشم اومد خب!

13. 72ساعت، کارگردان: محمد منتصر کورانی، نشر صریر

14. 33 روز جنگ، کارگردان: محمدرضا محمدی نجات

15.جنگ تحمیلی، مجموعه عکس و پوستر نفیس شامل 5 مجموعه که فکر کنم تا حالا اینطوری منتشرنشده بودند.

و) بقیه!

16. فرشته ها هم عاشق می شوند، ن.اسلاملو، انتشارات تلاوت آرامش، 10500 تومان

(ظاهرا داستانی عاشقانه داره. اما نکته ای که باعث شد بخرمش این بود که تو مقدمه کتاب گفته بود با مطالعه شونصد تا زندگی نامه نوشته شده. برام مهم شد. چندصفحه ای هم خوندم نثر بدی نداشت. امیدوار شدم که کتاب خوبی باشه.)

17.مستوره، شبنم نادری، نشر تلاوت آرامش، 3000 تومان

«مستوره، شبنم نادری، بدون توضیح.»

18. هورامه، یاسر یسنا، نشر عصر داستان، 5000 تومان.

تو اتوبوس بعد کتاب رقعه شروعش کردم. ایشون کتاب اولی هستن. 40 صفحه اولش رو خودنم. نثر تقریبا خوب ولی خامی داره (ولی بد نیستا). حال بامزه ای داره کتابش. واقعا یه جزیره است! بخونیدش شاید خوشتون اومد و برش داشتید.

19. کلاه جادویی و مجسمه مسی، احمد حنیف، عصر داستان، 11000 تومان

اون آقاهه معرفی کرد منم خوشم اومد خخخخخخ

جدای شوخی محمد حنیف نوشتار خوبی داره. پشیمون نیستم از خریدنش. غیر از این کتاب می دونم که کتاب دیگه ای داره که اسمش یادم نیست با یه ژانر کاملا متفاوت پژوهشی! اون کتاب رو دوست داشتم بگیرم که ازین کتابش گرون تر بود!! دیگه نگرفتم. فک کنم خیلی به درد بروبچه های علوم اجتماعی و تاریخ معاصر و دیوونه هایی مثل من که تو موضوعات معاصر هی الکی سرک می کشن بخوره. دنبالش باشید تو همون عصر داستان.

 

20. گفتن ندارد، محمد تال، نشر جمهوری، 4500 تومان

شعرآیینی؛ بد نبود. به اندازه تبلیغاتش نبود ولی خب بد هم نبود. اینم قبل خریدن یه نگاه عمیقی به داخلش بندازید. به اندازه اینکه حداقل شش هفت تا شعرشو بخونید دستتون بیاد که میخواییدش یا نه.(یعنی الان من عاشق پیشنهاد کتاب دادن خودمم!)

 

21. آیا او کارگر بود؟، گردآوری ابوالفضل اقبالی، نشر تلاوت آرامش، 2000تومان

طنز درباره ایسم ها.از نویسندگان معروف طنزپرداز. دوتا کتابش تا حالا چاپ شده. یکی این کارگر که درباره کمونیسمه، و یکی هم این:

22. زنده باد تساوی، گردآوری ابوالفضل اقبالی،نشر تلاوت آرامش، 2000 تومان

که درباره فمینیسمه.

تموم شد دیگه! می دونم کسی ازتون عذرخواهی نمیکنه بابت این قضیه، پس خودم شخصا بابت قیمت های عجیب و غریب کتاب ها عذر میخوام!

بیزحمت یکی هم چندتا کتاب غیر ایرانی معرفی کنه به من. متشکرم.

همه جا کتابخون باشید!

یاعلی.

نظرات  (۲۵)

سلام 105000 تومان خرید کردید

72ساعت/33 روز جنگ/جنگ تحمیلی این مستند ها هم قیمتش نگفتید، وگرنه واستون حساب میکردم.

در کل کتاب های خوبی بود
رقعه رو خوندم خوب بوده...

هورامه هم خوندم از نظر من محشر بود... اما این کتاب مستند نیستا!!!
کلاه جادویی هم در شرف خواندنم....
ما بقی رو شرمنده هنوز طرفشون رفتم.
از میوندار هم تشکر میکنیم که دائما یاد آوری میکنند. بیاییم وسط...
سلام
بسیار ممنونیم از تلاش و همت وبلاگ *بخاری....*

*همه جا کتابخوان باشیم....*

سلام

از اینکه تهران نیستم و در این گرانی کتاب نه در نمایشگاه کتاب تهران خوشحالم

به شما هم که میتونید کتاب بخرید تبریک میگم

یاعلی

سلام ممنون از معرفی کتابها
ولی داغ دل من تازه شد
امسال نشد برم نمایشگاه متاسفانه :)
پاسخ:
سلام...اشکال نداره
ما هم مثل رهبری نرفتیم....
120 هزار تومن کتاب خریدم. به علاوه اون مستندها البته. :)
کللن من کل سال پس انداز می کنم بعد همه شو کتاب می خرم دیگه کرایه ماشینمم ندارم خخخخ
ممنون از اظهار نظر درباره کتابها.خوشحال میشم از دیدن اینکه کسانی هستند که باهاشون کتاب مشترک دارم. هورامه رو ادامه ندادم. چون یه کتاب نصفه نیمه دیگه داشتم که در اولویت بود. و اینم بگم که کاملا مشخصه مستد نیست. منظورم اینه که از حالت کتاب مشخصه داستانه. نمیدونم شایدم بخونم نظرم اینطور نباشه. در هرحال با اینکه(قبلا هم گفتم) نثر تاب مقداری ناشی هست و عجله داره و کمی هم سس نمادگرایی و سیر مصنوعیش زیاده، اما خوشمزه اس :) به قول فامیل دور آینده روشنی رو جلوی روش می بینم. :))
خیلی همه تون موفق باشید لظفا!


سلام
تشکر از شما به خاطر ارسال مطلبتان به سایت "حرف تو"
" معرّفی چند کتاب که به خواندنش می‌ارزد "
با آدرس: http://harfeto.ir/?q=node/26485
در این سایت انتشار یافت.
چشم به راه مطالب خوب شما هستیم.
هدیه سایت "حرف تو" به شما:
"پیامبر اکرم (صلّی‌الله‌علیه‌وآله): مَثل دانشمندان در زمین، مانند ستارگان در آسمان است که در تاریکی‌های صحرا و دریا به آن‌ها راه‌یابی می‌شود، پس هر گاه ستارگان ناپدید شوند، بیم آن می‌رود که ره‌یافتگان گم‌راه شوند."
یا علی

سلام .ممنون از این اقدام شما

۲۱ ارديبهشت ۹۳ ، ۰۹:۴۳ حسین بوذرجمهری
بخاری است دیگر: )
همیشه فعال
ب) مرتضا کربلایی لو ....... غلط تایپی تصحیح شود...
ج) محمرضا بایرامی..... غلط تایپی اصلاح شود...
مورد 19 آخری احمد شد یا محمد؟.....فقط کنم اشتباه تایپی بوده که اصلاح بشه...
....
خوبه امتحان املا نبود!! وگرنه نمرتون خیلی کم میشدا...!!!!!!
......
اما در کنار استفاده ای که بردم از معرفی کتاب هاتون چند نقطه ضعف هم داشت معرفی هاتون که یدونش رو بگم...
این بود که فقط از نویسنده تعریف کرده بودین!!! و اصلا حتی موضوع کتابی را که معرفی کرده بودید را هم نگفته بودید چیه!! و فقط از نثر روونش صحبت کرده بودید...
درسته که توی کتاب های رمان روان بودن نثر اهمیت فوق العاده ای داره! ولی موضوع هم اهمیت زیادی داشته باشه...
پس اگه میشه یه لطفی بکنین، یه معرفی هم از موضوع کتبی که خریدین و معرفی کردین داشته باشین...
بازم ممنون !
التماس دعای فراوان
نمی از یم:

+ مرتضا به علت سبک نوشتاری با الف نوشته شده نه به علت غلط تایپی. کما اینکه گاهی از خود ایشون هم دیدم که مرتضا رو اینطور می نویسند.گاهی البته. نمی دنم چرا چنین چیزی تو ذهنمه اما انگاری خود ایشون رو جلد کتاب مفیدآقا شون همین کارو کردن. یادم نیست خلاصه. بلخره یه جایی دیدم اینطور نوشتنو خخخخ
+ بیزحمت میاندار محمرضا رو تصحیح کنند به محمدرضا. اشتباه تایپی بوده و ممنون از تذکر.(البته شما اگر بدونین من تو چه وضعیتی اون متن رو تایپ کردم تعجب می کنین که چرا انقدر غلط های تایپی کم بود! تازه من دوبار متنو واس میاندار فرستادم که بار دوم تصحیح بار اول بود!! شرمنده صبر میاندار هستم واقعا)
+ محمد حنیف. صحیحش محمد حیفه .منو ببخشید. نوشتن احمد حنیف به این دلیل بود که من یه احمد حنیف تو ذهنم بود که با اسم ایشون به طور ناخودآگاه اشتباه گرفتم. عذر میخوام. میاندار بیزحمت اینو هم تصحیح کنید!
(الان میاندار میگه اگه دیگه پست از بخاری بذارم!!)
+ این نکته که اشاره کردید، والا باید اول در یک جمله بگم اگر کتابشونو خونده بودم که دیگه نمی خریدم!! :)))
اطلاعات درباره نویسنده ها و برخی ویژگی های نگارشی شون به این دلیل بود که اگر دوستان بخوان به اون نویسنده ها اعتماد کنن و برای کتابشون هزینه بپردازند، از نوشتار و کارهاشون بی اطلاع نباشند. نویسنده براشون غریبه نباشه. وگرنه من هم نمی دونم که موضوع کتاب های جدبد چیه.
اما اینو می تونم تعهد بدم که کتابهایی که خوندم رو معرفی کنم و این دفعه دیگه از خود کتاب حرف بزنم نه از نویسنده.
برای من موضوع به اندازه نثر و نثر به اندازه موضوع مهمه. کتابهایی هستند که نثرشون فوق العاده روانه به علت اینکه نویسندگانشون ویراستار و خواننده فعال متون هستند. اما موضوعشون بسیار سطح پایینی داره. اینو گفتم که بگم با حرف شما موافقم اما چه کنم که کتابها هنوز برای خودم هم جدیدن! خوندمشون حتما درباره شون حرف می زنم :)
ممنون به خاطر دقت تون!
یاعلی.

الان که چک کردم دیدم اون «مرتضا» تقصیر جناب امیرخانی بوده! ایشون اینطور نوشته بودند این اسم رو!


الان که چک کردم دیدم اون «مرتضا» تقصیر جناب امیرخانی بوده! ایشون اینطور نوشته بودند این اسم رو!
و اینکه خود آقای کربلایی لو هم روی جلد کتا جمجمه شون همینطور نوشتن مرتضا.
:)
سلام
رسیدن بخیر بخاری
درمورد اکبر صحرایی و نثرشون باهاتون موافقم.همچنین جناب برقعی.
بقیه کتاب ها جدید بودند. ممنون بابت معرفی شون!
نمایشگاه اردیبهشت رو که از دست دادم ولی ایشالا از نمایشگاه های دائمی گیرشون بیارم.
@آنارم
سلام و ممنون :)
ان شالله
سلام ممنونم از کتاب هایی که معرفی کردید. انشاله پول داشته باشیم بتونیم بخریم بعد بخونیم نظرمون رو بگیم درباره کتاب ها P:
سلام
اولین پوستر از سری پوستر های برای محمودرضا (بیضایی) در
galam.blog.ir منتشر شد.
بسم الله الرحمن الرحیم
سلام
ما هم در وبلاگ کتاب بازان معرفی کتاب داریم
لطفا سر بزنید و نظرات سازنده تون را به ما منتقل کنید
احمد
سلام
ممنون .. خسته نباشید..عیدتون مبارک
سلام.
به چه دلیل متن مستوره رو تغییر دادید میاندار؟؟؟
می شد لحنش عوض بشه. ولی فکر می کنم واقعیت باید گفته بشه. دلیل نمیشه وقتی کسی انتقاد پذیر نیست همه انتقادهایی که ازش شده رو از همه جا حذف کنه!
هر کس نظری داره.
واقعا باید نظرات مخالف با یه مقوله از همه جا ناپدید بشه؟!!!!!
(متاسفم.)
پاسخ:
سلام
ضمن عذر خواهی....
اصلاح شد....

بی زحمت فقط بنویسید:
«مستوره، شبنم نادری، بدون توضیح.»

متشکرم.خیلی.
اینم دارم میگم صرف دردودل فرهنگی بین خودمون. ماهایی که دغدغه کار فرهنگی داریم باید 2 برابر همه جنبه داشته باشیم. من خودم چادری ام.این انتقادو کردم ایشون بهش برخورده. اگه تو خیابون جلوی خانم نادری رو می گرفتن با تیپ فلان و بهمان، و به ایشون اینا رو میگفتن پس لابد ایشون هم همون وسط خیابون باید می نشست گریه میکرد دیگه؟
همینطور باید بگم که حجاب کم چیزی نیست که بخواییم انقدر غیر تخصصی بهش نگاه کنیم. کسی که تصمیم می گیره واس یه چیز مهم کتاب بنویسه، باید 10 برابر تخصصی ازش خونده باشه. نه اینکه دیکته اش بشه دیکته نانوشته... که اگه ازش غلط بگیریم بشه اینطوری... حجاب چیزی نیست که دیکته نانوشته واسش بنویسیم.
تو میانداری ذره عزیز. به نظرم این حرفا رو شما باید قبل من بهش می گفتی.
یاعلی.

پاسخ:
سلام
ممنون از تذکرتون به میاندار...
سلام
خدمت دوست دغدغه مندم
خوشحا لم که کتاب بنده رو مطالعه فرمودید.
و خوشحال تر میشم اگر نقدهای سازنده شما رو دریافت کنم.بنده تازه در آغاز راه هستم و مسلما انتقادهای سازنده میتونه برای من بسیار پیشبرنده و تعالی بخش باشه و مطمین هستم اگر روزی کسی در خیابون به من انتقاد کنه هرگز نمینشینم گوشه ای و گریه نمی کنم.

هرچند باید بگم که به قول خود شما نظرات متفاوت هست. قبل از چاپ کتاب تعدادی کارشناس و نویسنده این داستانک ها رو مطالعه کرده اند و چون به نظر آن دوستان مطالب و محتوا خوب تشخیص داده شده اقدام به چاپ کردند.

اما به نظرم موضوع انتقاد علمی و تخصصی که سبب پیشرفت و اصلاح  میشه بسیار با سایر مباحث  دیگر متفاوت هست.گاهی یک جمله یا یک نظر خاص شخصی انتقاد نیست و شاید موجب دلسردی هم بشود.
در هر صورت از نگاهتون سپاسگزارم...منتظر انتقادهای سازنده و دلسوزانه شما هستم. یا علی


با سلام.

+ این که دوستان کارشناس متون اینچنینی رو تایید می کنند(متون اینچنینی، یک عبارت منفی نیست. فقط منظور از این دست نوشته ها هست.یعنی این سبک و این مدل و این نوع. دقت کنید که سوء تفاهم نشه.) خودش جای بحث داره که من قبلا حرفا و دادها و دعواها و گریه هاشو همه رو انجام دادم صدجا.حتی درباره نوشته های خودم. بهرحال.

+ اینجا نقد علمی انجام نمی شه. صرفا ادراکات حسی و عواطف ما از کتابهاست. نقد علمی هم چشم.درخدمتیم. منتها منظور اینکه دنبال موضوع علمی اینجا نگردید. اینجا و در وبلاگ های دیگه حس ها رو دنبال کنید.(بازخورد حسی بلاگرها به مراتب بهتر از برخورد علمی شونه.)

+ گریه یه ریفلکس طبیعیه خانم نادری! :)

+ کاملا حاضرم تقریبا نصف داستان ها رو بازنویسی کنم. چون بهترین نقد، پیشنهاد جایگزینه.

+ میاندار یه دونه باشه.پرچمش بالا.
یاعلی.

سلام
مسلما بنده قصد ندارم در این فضا خدای نکرده با شما جدلی انجام بدم.
اما به نظرم اگر متون آن چنانی از دیدگاه شما پسندیده نیامده به نظر بنده هم لحن و نگاه شما پسندیده نیست.
البته خیلی هم خوبه که شما زحمت بازنویسی داستانک ها رو متقبل بشوید  و در مجموعه ای جدا اون رو چاپ کنید .چون متاسفانه فضای جامعه ما آنقدر در خصوص   این مفاهیم  دچار خلا هست که واقعا به باز نشر مطالبی در این حوزه نیاز بسیارداره.
البته از مدیران این صفحه خواهش میکنم به این نکته توجه کنند که اگر قرار است به کسی پیشنهاد مطالعه کتابی داده شود حتما تایید یا تکذیب اون کتاب بر مبنای عقلانی انجام بگیره نه  بر اساس ادراکات حسی و عواطف شخصی.چون این فضا یک فضای شخصی نیست و قطعا محتوای علمی و دقیق میتونه بر قابلیت ها و ارزش گزاری این صفحه بسیار مؤثر باشه.
پ ن: خوشحالم که موضوع گریه رو به عنوان یک ریفلکس طبیعی به بنده متذکر شدید...
یا علی


                                        (^_______^)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی