هیئت مجازی کتاب

هیئت مجازی کتاب

پیام های کوتاه

بایگانی

آخرین نظرات

  • ۲۷ ارديبهشت ۹۸، ۱۵:۴۵ - پریسا نامجو
    عالی..
  • Cougar

    متن تصویر

  • Lions

    متن تصویر

  • Snowalker

    متن تصویر

  • Howling

    متن تصویر

  • Sunbathing

    متن تصویر

یک لرن مرجع تخخصی وبلاگ نویسان

شنبه, ۱۸ مهر ۱۳۹۴، ۰۱:۱۷ ق.ظ

دختر شینا

شنبه, ۱۸ مهر ۱۳۹۴، ۰۱:۱۷ ق.ظ

معرفی توسط وبلاگ...تا اینجا خواندم

در بخش‌هایی از این کتاب می‌خوانیم:

«... داشتم از پله‌های بلند و زیادی که از ایوان شروع می‌شد و به حیاط ختم می‌شد، پایین می‌آمدم که یک‌دفعه پسر جوانی روبه‌رویم ظاهر شد. جا خوردم. زبانم بند آمد. برای چند لحظه کوتاه نگاهمان به هم گره خورد. پسر سرش را پایین انداخت و سلام داد. صدای قلبم را می‌شنیدم که داشت از سینه‌ام بیرون می‌زد. آن‌قدر هول شده بودم که نتوانستم جواب سلامش را بدهم. بدون سلام و خداحافظی دویدم توی حیاط و از آن‌جا هم یک‌نفس تا حیاط خانه خودمان دویدم. زن‌برادرم، خدیجه،‌ داشت از چاه آب می‌کشید. من را که دید، دلو آب از دستش رها شد و به ته چاه افتاد. ترسیده بودم، گفت: «قدم! چی شده. چرا رنگت پریده؟!» کمی ایستادم تا نفسم آرام شد. با او خیلی راحت و خودمانی بودم. او از همه‌ زن‌برادرهایم به من نزدیک‌تر بود، ماجرا را برایش تعریف کردم. خندید و گفت: «فکر کردم عقرب تو را زده. پسر ندیده!»

کتاب «دختر شینا» خاطرات مرحومه قدم خیر محمدی کنعانی، همسر سردار شهید حاج ستار ابراهیمیاز شهدای برجسته استان همدان است که توسط  خانم بهناز ضرابی زاده نوشته شده و انتشارات سوره مهر آن را چاپ کرده است.

کتاب «دختر شینا» نیز تاکنون 15مرتبه تجدید چاپ شده وبا طرح جلد جدید همراه با کاهش قیمت پشت جلد،منتشر شده است و از پرمخاطب‌ترین کتاب‌های ادبیات پایداری  دفاع مقدس به شمار می‌رود.

«دختر شینا»، روایت گر زندگی یک دختر روستایی است که جنگ درون زندگی عاشقانه او پا می گذارد و او را رفته رفته متفاوت می کند.دختر روستایی که دیگر در میان ما نیست.

پ.ن:
*خرید  از جبهه کتاب 

*شرایط مسابقه و...

*قیمت ویژه مسابقه: 7500 تومان

*سومین دوره مسابقه سراسری کتاب و زندگی با محورین کتاب دختر شینا در حال برگزاری است.

نظرات  (۱۱)

۱۸ مهر ۹۴ ، ۱۸:۲۶ ...:: بخاری ::...
بسیار کتاب خوبیه بسیااار....
۱۸ مهر ۹۴ ، ۱۹:۳۱ پاک باخته
ممنون از اطلاع رسانیتون
یکی از بهترین کتاب هاییه که...
جاش تو هیئت واقعا خالی بود...
ممنون
۲۰ مهر ۹۴ ، ۱۱:۰۹ ... یک بسیجی ...
متشکرم
۲۲ مهر ۹۴ ، ۱۰:۴۵ مداد کوچک
دختر شینا کتاب ِ فوق العاده ای هست
بازار گرمی می کند در مَجاز و حتا کتابخانه های عمومی
ممنون از معرفی
۲۳ مهر ۹۴ ، ۱۳:۴۹ احمد احمدی
سلام

وبلاگ کتاب بازان به مناسبت سالروز شهادت شهید اشرفی اصفهانی با معرفی کتابی درباره این شهید بزرگوار به روز است.

سلام و رحمه الله
این روزها زیاد این کتاب را میبینم و درباره اش می شنوم. ان شاالله وقت مطالعه اش پیدا شود
شادی روح امام و شهدا صلوات
۰۳ آبان ۹۴ ، ۲۰:۵۲ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
هنوز پیدا نکردم
:/

نه اینکه نباشه دورواطرافم گشتم نبوده باید همت کنم و  برم انقلاب

تشکر
۱۹ آبان ۹۴ ، ۰۶:۳۳ الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
عالی
۱۵ دی ۹۴ ، ۱۱:۰۲ دختر بهارنارنج
کتاب عالیه :)
من حدود دوهفته پیش خوندم از مسئولین سپاه پاسداران ممنونم که معرفیش کردن و آخرشم جایزه دادن/خیلی عاشقانه های معنوی توشه/من با خوندن این چیزا از خودم خجالت میکشم و از دختران هم سن و سالم ک انقدر پاستوریزه و نازک نارنجی هستیم. این کتاب یه الگو بود/یه رمان زیبای واقعی/توی دو نوبت تمومش کردم با ولع میخوندمش فوق العادس عاشقشم.حتما بخونید.
صفحه های آخرش آتیشم زد و اشکمو درآورد ...بخونیدش...کتابی که اشک بیاره تو چشم آدم ارزش صدبار خوندن رو هم داره... معنای واقعی صبر و ایثار و عشق بود.
راستی این قرعه کشیشو خبر ندارید کیه؟(:
راستی دوستان عزیز که با خوندن این کتاب مثل من گیج میزنن از الان تقلب میدم بدونید صمد و ستار برادرن و اسمهاشون عوضی نوشته شده تو شناسنامه!! یعنی اسم شهید ستار هست اما خانومش و اقوام صمد صداش میزدن!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی