هیئت مجازی کتاب

هیئت مجازی کتاب

پیام های کوتاه

بایگانی

آخرین نظرات

  • ۲۷ ارديبهشت ۹۸، ۱۵:۴۵ - پریسا نامجو
    عالی..
  • Cougar

    متن تصویر

  • Lions

    متن تصویر

  • Snowalker

    متن تصویر

  • Howling

    متن تصویر

  • Sunbathing

    متن تصویر

یک لرن مرجع تخخصی وبلاگ نویسان

شنبه, ۱۰ فروردين ۱۳۹۸، ۱۱:۱۵ ب.ظ

۰

یک قمقمه دریا

شنبه, ۱۰ فروردين ۱۳۹۸، ۱۱:۱۵ ب.ظ

معرفی توسط وبلاگ...این روزها



بخشی از کتاب:

امام رضا علیه السلام خطاب به جاثلیق فرمودند: تنها اشکالی که بر عیسای شما داریم، این است که خیلی کم نماز می خواند و روزه می گرفت.

جاثلیق قیافه ای حق به جانب گرفت و گفت: اتفاقا عیسی علیه السلام همه روزها را روزه می گرفت و شب ها را به عبادت می گذراند. امام رضا علیه السلام فرمودند: برای چه کسی روزه می گرفت و نماز می خواند؟ جاثلیق که عیسی علیه السلام را خدا می دانست، درمانده شد.

.

بی نوایی نزد امام رضا علیه السلام آمد و گفت: به اندازه ی آقایی تان به من کمک کنید. امام علیه السلام فرمودند: امکان ندارد. فقیر متوجه اشتباهش شد و گفت: به اندازه ی مروت من به من کمک کنید. لبخندی نمکین در چهره ی امام نقش بست. آنگاه فرمودند: این امکان دارد. دست های بی نوا گنجایش بیش از دویست دینار طلایی را که امام به او بخشیده بود، نداشت.

.

کتاب "یک قمقمه دریا" تلاشی ست از محمدهادی زاهدی تا یک قمقمه از دریای علم و فضل امام رضا علیه السلام را در بیست سرفصل مختلف به دوست داران این حضرت ارائه کند.

کتاب در ۱۲۰ صفحه نوشته شده است و موضوعات مختلفی از قبیل خانواده، امامت، مناظرات،آداب و مردم داری امام هشتم را در قالب داستانک هایی با نثر روان در بر گرفته است. مخاطب سنی کتاب نوجوان و جوانان هستند و نشر به نشر به انتشار آن همت گمارده است.


مشخصات کتاب:

نویسنده: محمدهادی زاهدی

موضوع: صد قصه و نکته از زندگی امام رضا علیه السلام

ناشر: نشر به نشر

تعداد صفحات: ۱۲۰ صفحه

سال چاپ: ۱۳۹۶

قیمت پشت جلد: ۱۱۰۰۰ تومان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">