هیئت مجازی کتاب

هیئت مجازی کتاب

پیام های کوتاه

بایگانی

آخرین نظرات

  • ۲۷ ارديبهشت ۹۸، ۱۵:۴۵ - پریسا نامجو
    عالی..
  • Cougar

    متن تصویر

  • Lions

    متن تصویر

  • Snowalker

    متن تصویر

  • Howling

    متن تصویر

  • Sunbathing

    متن تصویر

یک لرن مرجع تخخصی وبلاگ نویسان

جمعه, ۱۳ تیر ۱۳۹۳، ۰۱:۴۷ ب.ظ

افطار با طعم کتاب...

جمعه, ۱۳ تیر ۱۳۹۳، ۰۱:۴۷ ب.ظ

دو سه شب پیش بود که درحین افطار ،زنگ زدم به جبهه کتاب.از قضا گوشی برداشته شد و گفتن که ما بعد از افطار تا 10 شب هستیم.ما هم افطار کرده و نکرده و از خدا خواسته به خاطر حوصله به سر اومده از سریال های این شب ها سریع خودمون رو به فروشگاه جبهه کتاب رسونیدم.

اما اونجا با صحنه ای روبرو شدم بس خوشحال کننده و غیر قابل وصف.می پرسین چه صحنه ای ؟

صحنه ای که بیش از 200 عنوان کتاب جدید و تازه رسیده  از دور برام دست تکون داده می دادن . من هم برحسب تقدیر الهی بر سر این خوان نعمت حاضر شده بودم و با تمام توان و فوت وقت پریدم میونشون.

کتاب نگو... برآورده شدن آرزو بگو.

کتاب هایی که چند ماهی می شد تو اینترنت دنبالشون بودم و پیداشون نمی کردم،الان یکجا دور هم جمع شده بودن.

دیگه اصلا بهتر از این نمی شد.من هم مثل همیشه توبه کتاب نخریدن رو شکستم و تا 11 شب میون کتاب ها چرخیدم و صفا کردم .

هر چی هم زنگ می زدن که چرا درست افطار نکرده رفتی؟ در جواب فقط می گفتم : دارم افطارم می کنم اونم با طعم کتاب های ناب.

این هم عکس بعضی از کتاب هایی که باهاشون افطار کردم و توبه شکستم...

نظرات  (۱۲)

نه چایی و نه "کتاب" و نه نان و آبِ خنک...
کنار سفرۀ افطار "روضه" می چسبد!!!
پاسخ:
نوش جان...
سلام
ممنون از دعوت
حالا باید چیکار کرد؟
من دیروز از نمایشگاه بین المللی قرآن کتاب خریدم" تکبر پنهانی"
چندتایی هم در مورد امام علی هدیه گرفتم.
کتاب شما هم نرسیدا:(
پاسخ:
سلام
ان شا الله میرسه...انتظارش شیرینه
می گویند: می رسد روزگاری که جز با کتاب نمی توانی انس بگیری!!!
این روزهای من مصداق این روایت است...

پاسخ:
روز هایتان پایدار...
تا باشد از این افطاری ها..
پاسخ:
بیش باد...
۱۳ تیر ۹۳ ، ۱۶:۵۹ محمد حسین تقوایی
سلام ؛عباداتتون قبول. به روزم با (طایر قدسی) سیری در زندگی و خدمات عالم عامل و پیر وارسته حاج شیخ مصطفی جمال زاده.
۱۳ تیر ۹۳ ، ۲۳:۰۶ ف.م. آسمان
سلام
چه جالب!

منتظر این کتاب ها در مطالب بعد هستیم

حق حق مدد
پاسخ:
سلام.ان شا الله
۱۴ تیر ۹۳ ، ۰۱:۵۱ تک تیرانداز
سلام دلاور، خدا قوت
تک تیرانداز با طرح و مطلب جدید پذیرای همسنگران عزیز میباشد.
منتظر حضورتان هستم.
یا علی
پاسخ:
سلام.مزاحم میشیم.
سلام
کلیک رنجه می کنین مومن ؟

این بار با مطالبی با عنوان :
دلم به دامانت یا رحیم
 کاری کرده ایم ؟؟؟
 نعمت وسوسه شیطان!
مردم نا مَحرم



الهم الرزقنا توفیق الشهاده فی امر ظهور مولانا المهدی(عج)
و توفیق الشفاعة الزهرا (س) فی یوم الحساب


مارو هم دعا کن مومن 
 nishtar.ir

پاسخ:
سلام.چشم
۱۴ تیر ۹۳ ، ۱۲:۰۴ بانوی مبارز
سلام
قشنگ معلوم بود چقد باهیجان نوشتین
معلومه عاشق کتابین...
تک نویسی شما بودین؟؟
پاسخ:
سلام.
خیر...؟؟؟؟
سلام!
ما اعتراض داریم...قبول نیست!
چرا همه تخفیف ها رو وقتی ما نیستیم می ذارن؟
اون کتاب آه با شین رو هفته پیش با تخفیفش خریدم و خوندم. خیلی قشنگ بود. اگر عمری بود برای هیئت معرفیش می کنم.
هدفتون سوزاندن دل ما بود که گویا حاصل شد. :)
پاسخ:
سلام
کدوم تخفیف.؟؟؟؟؟
هدف گزارش افطار بود و نه خدا ی نکرده سوزاندن دل .
منتظر معرفی کتاب های شما هستیم
یاعلی
۱۵ تیر ۹۳ ، ۱۴:۲۸ باران زده
خوش به حالتون
اگر دوباره به چنین نعمتی منعم شدین به جای ما هم افطار کنید
پاسخ:
جای همه دوست دارن کتاب رو خالی کردیم ومی کنیم
۱۷ تیر ۹۳ ، ۱۳:۱۳ مریم بانو
چه افطاری دلچسبی.... روزه تون قبول و التماس دعا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی