هیئت مجازی کتاب

هیئت مجازی کتاب

پیام های کوتاه

بایگانی

آخرین نظرات

  • ۲۷ ارديبهشت ۹۸، ۱۵:۴۵ - پریسا نامجو
    عالی..
  • Cougar

    متن تصویر

  • Lions

    متن تصویر

  • Snowalker

    متن تصویر

  • Howling

    متن تصویر

  • Sunbathing

    متن تصویر

یک لرن مرجع تخخصی وبلاگ نویسان

يكشنبه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۳، ۱۲:۰۱ ق.ظ

۲

شهدِشهود...

يكشنبه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۳، ۱۲:۰۱ ق.ظ

معرفی کتاب توسط وبلاگ...تا اینجا خواندم

....

یک بار در ایام طلبگی به مشهد رفته بودم و در صحن های حرم رضوی (علیه السلام) گام می زدم و به بارگاه امام می نگریستم ، اما داخل رواق ها و روضه نمی شدم .

ناگهان دست مهربانی بر روی شانه هایم قرار گرفت و با لحنی آرام فرمود :

« حاج شیخ حسن ! چرا وارد نمی شوی ؟! »

نگاه کردم و دیدم علامه طباطبایی است .

عرض کردم خجالت می کشم با این آشفتگی روحی بر امام رضا (علیه السلام) وارد شوم !

من آلوده کجا و حرم پاک ایشان کجا !

مرحوم علامه فرمود :

« طبیب برای چه مطب باز می کند؟برای اینکه بیماران به وی مراجعه کنند و با نسخه او تندرستی خود را بیابند .

این جا هم دارالشّفای آل محمد است .داخل شو که امام رضا (علیه السلام) طبیب الأطباء است . »صفحه 40

 

                                                                 

 پیامبر اکرم (صلی الله و علیه واله) :

« سَتُدفَنُ بَضعَهٌ مِنِّی بِأَرضِ خُرَاسَانَ مَا زَارَهَا مَکرُوبٌ إِلَّا نَفَّسَ اللهُ کُربَتَهُ وَ لَا مُذنِبٌ إِلَّا غَفَرَ اللهُ ذُنُوبَهُ .»

به زودی جگر گوشه من در زمین خراسان به خاک سپرده شود ، زیارت نکند او را رنج دیده ای مگر اینکه خداوند رنج او را برطرف کند و نه گناهکاری مگر خدا بیامرزد گناهان او را .  

   ................. ***...................

 

وقتی کتاب را خواندم به خودم می گفتم کاش تمام نشده بود و ادامه داشت.هنوز هم به این کتاب سر میزنم و هر بار لذت خودش را دارد.کتاب خوبی است برای رهایی از هیاهوهای بلند...امیدورام در چاپ های بعدی کتاب سبک نوشتاری آن  اصلاح و مجددا ویرایش شود.

شهد شهود قرار است 8 جلد باشد. تا الان جلد 1 ،2 ،3  که داستان هایی از علمای اخلاف و عرفان را در بر می گیرد و جلد 5 آن تحت عنوان گام های سلوک منتشر شده است.

پ.ن:

شهد شهود - جلد دوم: داستان هایی کوتاه از زندگی بزرگان علم و اخلاق 

دفاتر ملکوتی - دفتر دوم

مولفحسن قدوسی زاده

ناشر کتاب : دفتر نشر معارف
 قیمت چاپ اول :3000 تومان
تعداد صفحات128

 

نظرات  (۲)


یک جلدشو خوندم خیلی قشنگ بود :) 


کوتاه و مفید و روان 

بی شک یکی از قشنگ ترین کتابهای کوتاهی بوده که تا بحال خوندم.
در عرض چند ساعت و بصورت متوالی تمامشون کردم. :-) 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی