هیئت مجازی کتاب

هیئت مجازی کتاب

پیام های کوتاه

بایگانی

آخرین نظرات

  • ۲۷ ارديبهشت ۹۸، ۱۵:۴۵ - پریسا نامجو
    عالی..
  • Cougar

    متن تصویر

  • Lions

    متن تصویر

  • Snowalker

    متن تصویر

  • Howling

    متن تصویر

  • Sunbathing

    متن تصویر

یک لرن مرجع تخخصی وبلاگ نویسان

پنجشنبه, ۱۰ مهر ۱۳۹۳، ۰۲:۳۰ ق.ظ

۷

جریان روشن فکریِ اسلامی در ایران

پنجشنبه, ۱۰ مهر ۱۳۹۳، ۰۲:۳۰ ق.ظ

.
.
نویسنده: متن سخنرانی مقام معظم رهبری
انتشارات: صهبا
درباره کتاب:
از بین سخنان مقام معظم رهبری درباره روشنفکری، به دو سخنرانیِ خاص برخوردیم که در آنها به سیر پیدایش جریان روشنفکری اسلامی پرداخته‌اند. این دو سخنرانی به فاصله چهل روز از هم ایراد شد‌ه و واقعاً مکمل هم هستند. هر دو مربوط به مراسم بزرگداشت سومین سالگرد درگذشت مرحوم دکتر شریعتی هستند که اولی در مدرسه عالی شهید مطهری تهران و دومی در مسجد اعظم قم ایراد شده‌اند. آقا به بهانه تجلیل از شخصیت دکتر شریعتی به‌عنوان یک روشنفکر مذهبی، روند پیدایش جریان روشنفکری اسلامی و ویژگی‌های آن در مقایسه با جریان روشنفکری بیمار و اثر آن در پیشبرد اهداف انقلاب را بیان نموده‌اند.
 
نظر شخصی حقیر"سداد":
به شخصه واقعا این کتاب را توصیه می کنم که بخونین تا یک نمایی کلی از شخصیت دکتر شریعتی و جریان روشنفکری در ایران به دستتون بیاد.

نظرات  (۷)

۱۰ مهر ۹۳ ، ۱۳:۰۸ سفیـــر نـــور
ای خدااااا
انقدر دوست دارم بشینم کتاب بخونم!: (
نمیدونم چرا وقت نمیشه!
سلام
در مرجع وبلاگی فسا وبلاگ شما را معرفی و شما را لینک کردیم
لطفا ما را لینک کنید
سپاس
۱۱ مهر ۹۳ ، ۱۲:۵۸ بانوی مبارز

سلام

عذر خواهی بابت دیر سر زدن ها

ممنون از معرفی کتاب

بوی محرم اید

۱۱ مهر ۹۳ ، ۱۸:۵۸ در مسلخ عشق
سلام؛ اتفاقا خیلی ها می خواهند دکتر شریعتی را به این و آن وصل کنند...
مطمئنا این کتاه پاسخ قاطعی به تمام نامعلومات است.


دوست دارم که به درگاه خدا گریه کنم
دست بردارم و با حال دعا گریه کنم
در شب قدر نکردم عمل مقبولی
حال بنشینم و بر جرم و خطا گریه کنم
عرفه آمد و محزون وخجالت زده ام
دوست دارم که به مانند گدا گریه کنم


پیامبر اکرم(ص) می‌فرماید:


«خداوند در هیچ روزی به اندازه روز عرفه، بندگان خود را از آتش جهنم آزاد نمی‌کند»


«در میان گناهان، گناهانی است که جز در عرفات بخشیده نمی‌شود»

پیامبر اکرم(ص) می‌فرماید:

«خداوند در هیچ روزی به اندازه روز عرفه، بندگان خود را از آتش جهنم آزاد نمی‌کند».[4]

«در میان گناهان، گناهانی است که جز در عرفات بخشیده نمی‌شود».

- See more at: http://tebyan-zn.ir/News-Article/Religion_Thoughts/exemplum_anecdote_religious/2010/11/15/11486.html#sthash.1E6cFfdJ.dpuf

منم همیشه دلم خواسته چند تا از کتابای جریان روشنفکری رو درست حسابی بخونم. نمی دونم چرا رزقم نمی شه!!!

۰۳ آبان ۹۳ ، ۰۴:۵۱ ...:: بخاری ::...
بسبار مشتاق شدم... امیدوارم بتونم پیداش کنم.
سلام و درود بر سدید عزیز
به نظرم پیرامون شخصیت معلم سعید دکتر علی شریعتی و مرحوم محمد تقی شریعتی در مسعی و منظر آیت الله خامنه ای، باید کتاب های"شرح اسم"،"سازمان ها و جریان ها"آقای رسول جعفریان و "به آسمان نگاه کن" نیز تورق شود.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی