هیئت مجازی کتاب

هیئت مجازی کتاب

پیام های کوتاه

بایگانی

آخرین نظرات

  • ۲۷ ارديبهشت ۹۸، ۱۵:۴۵ - پریسا نامجو
    عالی..
  • Cougar

    متن تصویر

  • Lions

    متن تصویر

  • Snowalker

    متن تصویر

  • Howling

    متن تصویر

  • Sunbathing

    متن تصویر

یک لرن مرجع تخخصی وبلاگ نویسان

شنبه, ۵ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۱۲:۳۲ ق.ظ

یا زهرا (س)

شنبه, ۵ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۱۲:۳۲ ق.ظ

معرفی توسط وبلاگ... یک سبد سیب

من دوست دارم زیاد برام فاتحه بخوانند زیاد باقیات الصالحات داشته باشم می خواهم بعد از مرگ خیلی وضعم بهتر بشه.  من دوست دارم هر کاری می توانم برای مردم انجام بدم حتی بعد از شهادت! چون حضرت امام گفت : مردم ولی نعمت ما هستند...
تا چند روز در اردوگاه فقط نوارهای مداحی و مناجات های محمد را پخش می کردند و بیشتر مناجات ها و مداحی های محمد در مورد امام زمان عج بود. خیلی ناراحت بودم تا اینکه یک شب محمد را در خواب دیدم.

خوشحال بود و با نشاط . لباس فرم سپاه تنش بود. چهره اش خیلی نورانی تر شده بود. یاد مداحی های او افتادم پرسیدم : محمد ، این همه در دنیا از آقا خواندی توانستی او را بینی ؟!

محمد در حالی که می خندید گفت: من حتی آقا امام زمان عج را در آغوش گرفتم.

با اصرار او به مسجد آمدم . شروع کردم به خواندن مجلس خیلی خوبی شد. خودم باور نمیکردم بعد از دعا حاج حسین خرازی گفته بود : محمد امشب کولاک کرد.

وقتی دعا تمام شد برگشتم داخل چادر. خیلی خسته بودم یکدفعه یادم افتاد نماز نخونده ام به خودم گفتم : وای به حال تو

مستحب را گرفتی ، واجب رها شد!

سریع نماز را خوانده ام شام و سوره ی واقعه و بعد مشغول استراحت شدم. ساعت حدود دوازده بود یکدفعه یادم افتاد که وضو نداشتم ! سریع بلند شدم وضو گرفتم و دوباره نماز خواندم اما دیگر نخوابیدم.

مناجات من تازه شروع شد. تازه فهمیدم خدا چه لطفی در حق من کرده ، غرور ، مرا گرفته بود با خودم گفتم : با اینکه خسته بودی عجب دعایی خواندی!

اما خدا گوشمالی خوبی به من داد به من فهماند « حال را خدا می دهد  تو که اصلا" وضو نداشتی ، نماز واجب تو هم رفت! »

یا زهراء رمز عملیات کربلای 5، یا زهراء ذکر مورد علاقه ی رزمندگان در شبهای عملیات، یا زهراء زیباترین پیشانی بند رزمندگان...اما در اینجا عنوان یک کتاب است. زندگی نامه و خاطرات شهید محمد رضا تورجی زاده؛ فرمانده گردان یازهراء«سلام الله علیها»، لشکر امام حسین«علیه السلام»، مداحی دلسوخته، رزمنده ای شجاع و فرمانده ای مخلص.
در قسمتی از این کتاب آمده است: «روزهای آخر ماه شعبان بود، هیئت گردان برگزار شد؛ مجلس خوبی بود. برادر تورجی شروع کرد به خواندن روضه ی حضرت زهراء، حال عجیبی بین بچه ها بود... در آخر روضه دستش را مشت کرده بود، می کوبید روی زمین و با گریه می گفت: آی زمین، تو چطور شاهد این همه ظلم بودی»!

شهادتش مبارک...

پی نوشت: 

نام کتاب: یا زهرا (زندگینامه و خاطرات شهید محمدرضا تورجی زاده)

ناشر: نشر امینان

تهیه کننده : گروه فرهنگی شهید ابراهیم هادی

تعداد صفحات: 222

قیمت: 6000 تومان

موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۴/۰۲/۰۵

نظرات  (۱۳)


سلام شهید تورجی 


ساعت 7 و نیم صبح روز 5 اردیبهشت 66 ، چه روز خوبی بوده برات... 

خوش به حالت 


۰۵ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۱:۴۱ پلڪــــ شیشـہ اے
سلام 

کتاب دوست داشتنی هست. دو سال پیش فکر کنم خوندمش.

شادی روح شون صلوات
سلام ممنون از دعوت تون

این کتاب باید کتاب بسیار خوبی باشد
البته کدام کتاب است که از شهدا باشد و خوب نباشد؟؟!!
سلام علیکم مومن
روحش شاد و راهش پر رهرو ...
عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
۰۵ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۳:۰۲ منتظر المهدی

ما چقدر بیکاریم آقا جان
چقدر بی‌بند و باریم آقا جان
شب‌ها صبح ، صبح ها شب میشوند
ما چقدر بیخیالیم آقا جان.
هر دم سخن‌از عشق تو گوییم ، امّا
یک قدم سوی تو نمی‌آییم ، آقا
می‌گوییم‌این جمعه به فکرت هستیم.
جمعه که شد ، بیرون شهر در شادمانی هستیم.
هر لحظه به فکر و تماشای ما هستی ، آقاجان
هر لحظه دورتر از تو هستیم ، آقا جان
خداکند این جمعه غافل نباشیم.
شرمنده مادرت زهرا (س) نباشیم.
اَللٰهَمَ عَجِل لِوَلیِّکَ الفَرَج السّاعة السّاعة السّاعة...
۰۵ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۴:۱۴ یادگار ایران
سلام علیکم،
خیلی ممنون، کلا کتابهای خاطرات شهدا خیلی خوب و آموزنده هستند.

یا علی(ع)
سلام بنده این کتاب رو مطالعه کردم.بسیار زیباست.
این کتاب عالیست...

سلام  و رحمه الله

بسیار عالی

خوش به سعادتتش.ن

ممنون از معرفی کتاب

بخاطر دل شخص خودت یک حمد
محمدرضا جان عزیز...

اگر این همه دوست داشتی به مردم کمک نی
حتی بعد از شهادت
اگر واقعا من هم جزو ولی نعمتان توام
پس قربان دستت
به داد حال دلم برس...
سلام
با نشریه ولادت امام جواد علیه السلام به روزم
مسابقه کتابخوانی همراه با اهدای کارت هدیه به نفر اول از همین ویژه نامه برگزار خواهد شد
لطفا اطلاع رسانی بفرمایید

سلامتی و تعجیل در فرج امام زمان (عج) صلوات فراموش نشود.
۰۹ ارديبهشت ۹۴ ، ۲۲:۱۰ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
:)
۲۳ خرداد ۹۴ ، ۲۳:۲۲ منتظر * متاهل *
سلام
من این کتاب رو خوندم عاشقشم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">