هیئت مجازی کتاب

هیئت مجازی کتاب

پیام های کوتاه

بایگانی

آخرین نظرات

  • ۲۷ ارديبهشت ۹۸، ۱۵:۴۵ - پریسا نامجو
    عالی..
  • Cougar

    متن تصویر

  • Lions

    متن تصویر

  • Snowalker

    متن تصویر

  • Howling

    متن تصویر

  • Sunbathing

    متن تصویر

یک لرن مرجع تخخصی وبلاگ نویسان

شنبه, ۳ مرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۵۶ ب.ظ

۷

سلام بر ابراهیم

شنبه, ۳ مرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۵۶ ب.ظ

استاد پناهیان : 

  • بنده مبلغ یک کتاب هستم؛ کتاب «سلام بر ابراهیم» که نویسندۀ محترم کتاب می‌فرماید: وقتی که کتاب را تمام کردم، استخاره بلد نبودم و تمرین نداشتم، ولی قرآن را باز کردم و نیت کردم که خدایا! اسم کتاب را چه بگذارم؟ اول صفحه آمد: «سَلَامٌ عَلىَ إِبْرَاهِیم»(صافات/109)
  • برای جوانهایی که اهل تفریح و خوشگذرانی هم هستند، پیشنهاد می‌کنم این کتاب را بخوانند تا ببینند که با کتاب هم می‌شود تفریح کرد و خوش‌گذراند.
  • این کتاب، کتابی نیست که از زندگی کسی برای ما حرف بزند که اهل ظواهر معنوی یا ادعای حزب‌اللهی‌گری باشد. شما بعد از خواندن چند صفحه از این کتاب متوجه می‌شوید که شهید هادی اصلاً اهل این چیزها نبود. شما با خواندن این کتاب، می‌توانید یک آدم حسابی را از نزدیک تجربه کنید.
  • من مطمئن هستم کسانی که به دین ما متدین نیستند و اصلاً مکتب ما را نمی‌شناسند، اگر با ابراهیم هادی آشنا بشوند، به مکتب ما احترام خواهند گذاشت و به ما خواهند گفت: خوش به حال‌تان!
  • به مردم و جوان‌هایی که این کتاب را نخوانده‌اند هم توصیه می‌کنم که حتماً به مطالعۀ این کتاب بپردازند و مطمئن باشند که نگاه و رفتارشان قبل از خواندن این کتاب، با بعد از مطالعۀ آن متفاوت خواهد شد. و حتی می‌توانند تاریخ زندگی خود را دو قسمت کنند: یکی قبل از خواندن این کتاب و یکی بعد از خواندن این کتاب. بنده مبالغه نمی‌کنم و مطمئن هستم هر کسی این کتاب را بخواند و با این شخصیت آشنا شود، عرض بنده را تأیید خواهد کرد. حضرت آیت الله العظمی بهجت(ره) می‌فرمود: مطالعۀ زندگی خوبان به منزلۀ کلاس اخلاق است. و شما با مطالعۀ این کتاب، اثر معنوی آن را در وجود خودتان لمس خواهید کرد.
  • پی نوشت:
  • نام کتاب : سلام بر ابراهیم
  • ناشر : شهید ابرهیم هادی
  • کلیپ صوتی معرفی کتاب توسط استاد پناهیان

نظرات  (۷)

۰۴ مرداد ۹۴ ، ۰۶:۳۷ ...:: بخاری ::...
سلام.
توفیق داشتم و این کتاب رو تو شلمچه خوندم.
و دیدم تفاوت رو...
دریای کرم موج می زَنَد.هر چه از او می خواهی می دهد....
هر یکی چیزی می پرستند: یکی شاهد؛یکی زر؛یکی جاه،
هذا ربی می گویند.ابراهیم می گوید :
لا احب الافلین
اکنون کو ابراهیم صفتــــی .


....
سلام بر ابراهیم را برای امسال می خوانمش تعریفش را شنیده ام
ممنون از حضور و دعوت .
۰۴ مرداد ۹۴ ، ۱۲:۳۰ پلڪــــ شیشـہ اے
سلام علیکم

تشکر از بابت معرفی
تعریفش را زیاد شنیدم. ان شاءالله حتمن بخوانم. 

+ معرفی کتاب رغبت انگیز بود ;-)
۰۴ مرداد ۹۴ ، ۱۸:۱۰ روح و ریحان ...
فوق العاده ست
این کتابو دوستم بهم معرفی کرده بود.

این کتاب تاثیر بسیاری روی زندگی من داشت

 

و شاید باور نکنید این روزها مدام در ذهن من بود و حتی می خواستم همین سخنرانی حاج آقا رو برای معرفیش

بهتون  معرفی کنم 


سلام، با تشکر از شما

"سلام بر ابراهیم"

با آدرس:

http://www.harfeto.ir/?q=node/44741

در سایت "حرف تو" انتشار یافت.

چشم به راه مطالب خوب شما هستیم.

هدیه سایت حرف تو  به شما: از یا علی تا با علی یک نقطه کم دارد ولی یا علی گفتن کجا و با علی بودن کجا...

 

یا علی

ممنون از معرفی
دوست دارم این کتاب را بخرم. چهار روز پیش از کنار مزار ایشان عبور کردیم.
مزارشان جز مزارهای دوست داشتنی است در گلزار
حتما سری بعد که گلزار رفتم از قسمت فرهنگی گلزار تهیه می کنم.
پاسخ:
نایب الزیاره ما هم باشید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">