هیئت مجازی کتاب

هیئت مجازی کتاب

پیام های کوتاه

بایگانی

آخرین نظرات

  • ۲۷ ارديبهشت ۹۸، ۱۵:۴۵ - پریسا نامجو
    عالی..
  • Cougar

    متن تصویر

  • Lions

    متن تصویر

  • Snowalker

    متن تصویر

  • Howling

    متن تصویر

  • Sunbathing

    متن تصویر

یک لرن مرجع تخخصی وبلاگ نویسان

سه شنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۴، ۰۱:۳۳ ق.ظ

۰

ثبت نام دوره مجازی آثار شهید مطهری

سه شنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۴، ۰۱:۳۳ ق.ظ

سلام

به پیشنهاد وبلاگ اندیشه حتما به آدرس زیر سری بزنید.(کلیک روی عکس)

از بهترین دوره های مجازی سیر مطالعاتی شهید مطهری ره و گامی در جهت استفاده مفیدتر از فضای مجازی.از این جور پیشنهادها استقبال می کنیم.

تا یادم نرفته:ما که ثبت نام کردیم...                              لینک

معرفی دوره آموزشی غیرحضوری:

 1. دوره آموزش غیر حضوری آثار شهید مطهری(ره) برای افرادی که به هر علتی نمی توانند در کلاس های حضوری شرکت داشته باشند، طراحی شده است.
    
2. در این دوره در مدت 2 سال، سیر مطالعاتی آسان به مشکل آثار شهید مطهری(ره) مطالعه می شود و بر طبق نیاز، برنامه های مکمل نیز در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.
 
3. هر سطح در یک دوره 4 ماهه برگزار می شود و در انتهای سطح امتحان اینترنتی برگزار خواهد شد که در صورت قبولی فرد وارد سطح بعدی می شود. در صورت فراهم شدن امکانات لازم برای افرادی که مایلند امتحان به صورت حضوری برگزار می شود. نمره قبولی در هر سطح 12 می باشد.
  
4. هر سطح آموزشی شامل 4 برنامه ی 1 ماهه است. در ابتدای هر ماه، یک برنامه ی مطالعاتی 1 ماهه روی سایت قرار می گیرد که فقط در دسترس دانش پژوهان دوره غیر حضوریست. در این مدت 2 کار اساسی باید انجام شود :  
1) مطالعه مقرری اعلام شده از کتاب
2) گوش کردن به صوت کلاس مربوط به مقرری اعلام شده ( صوت کلاس آقای دکتر غلامی که با عنوان صوت کامل در قسمت طرح مطالعاتی آثار شهید مطهری(ره) روی سایت قرار گرفته است)
  
5. در پایان هر ماه فرم ثبت گزارش ماه قبل روی سایت قرار می گیرد که فرد در زمان مشخص شده باید به سایت مراجعه کرده و آن را تکمیل کند. سؤالات این فرم به منزله ی حضور و غیاب در دوره است.
  
6. در صورتیکه کاربر بیش از یک چهارم مقرری در هر سطح را مطالعه نکرده باشد، امکان شرکت در آزمون پایان سطح برای وی وجود نداشته و از دوره حذف می شود.

7.  سوالات شرکت کنندگان در این دوره از طریق سایت و یا سرگروه ها پاسخ داده می شود. هم چنین برگزاری برنامه های حضوری نظیر همایش ها و ...، در صورت فراهم شدن امکانات لازم، در حین دوره اعلام خواهد شد.