هیئت مجازی کتاب

هیئت مجازی کتاب

پیام های کوتاه

بایگانی

آخرین نظرات

  • ۲۷ ارديبهشت ۹۸، ۱۵:۴۵ - پریسا نامجو
    عالی..
  • Cougar

    متن تصویر

  • Lions

    متن تصویر

  • Snowalker

    متن تصویر

  • Howling

    متن تصویر

  • Sunbathing

    متن تصویر

یک لرن مرجع تخخصی وبلاگ نویسان

پنجشنبه, ۷ آبان ۱۳۹۴، ۰۱:۴۵ ب.ظ

۵

من امام حسین را دوست دارم

پنجشنبه, ۷ آبان ۱۳۹۴، ۰۱:۴۵ ب.ظ

معرفی توسط وبلاگ...بوی سیب

 این کتاب از مجموعه ی چهارده جلدی "من اهل بیت (ع) را دوست دارم" بر اساس یکی از بهترین روش ها برای معرّفی چهارده معصوم (ع) نوشته شده است. در این روش، تنها به جنبه های تاریخی زندگی این شخصیت ها بسنده نمی شود؛بلکه در کنار توجّه به جنبه های تاریخی، مقام معنوی، سبک زندگی، افکار و اندیشه ها و سخنان آنان نیز متناسب با مخاطب کودک و نوجوان مورد توّجه قرار می گیرد. قرآن کریم نیز همین روش را برای معرّفی انبیا و اولیا به کار می برد.

سیر این کتاب به این صورت است که ابتدا نسبت خانوادگی ایشان گفته می شود و سپس با داستان های کوتاه و متنوع ابعاد شخصیت حضرت را نشان می دهد که در این بین تصویر کاملی در ذهن کودک از ائمه معصومین(ع) شکل بگیرد در ضمن تصویرهای کتاب هم با توجه به سادگی کمک خوبی به خواننده می کنند.

درپایان دشمنان و شهادت را به زبان کودکانه بیان می کند تا حس عاطفی کودک تحریک و به ظلم روا شده به این نیکان آگاه شود و در خاتمه کتاب اطلاعات معمولی چون زمان تولد و شهادت و نام و لقب و کنیه و...را ذکر کرده و همچنین چند حدیث کوتاه را آورده است.


کتاب « من امام حسین را دوست دارم» نوشته ی غلامرضا حیدری ابهری نویسنده باسابقه و نام اشنای ادبیات کودک و نوجوان است. 

 

نظرات  (۵)

شیعیان از امام رضا(علیه السلام)، چنین نقل شده است:

«وقتی محرم فرا می‌رسید، پدرم خندان دیده نمی‌شد، حزن و اندوه تا پایان دهه‌ اول بر او غالب بود و روز عاشورا، روز حزن و مصیبت و گریه ایشان بود.»
۰۸ آبان ۹۴ ، ۱۰:۰۱ احمد احمدی
سلام
ممنون از معرفی خوبتنون.
کاش ناشر کتاب رو هم معرفی می کردید، تا برای خرید کتاب بتونیم اقدام کنیم
پاسخ:
سلام
انتشارات جمال
ممنون از معرفی

سلام، با تشکر از شما

 

"من امام حسین را دوست دارم"

 

با آدرس: http://www.harfeto.ir/?q=node/46229

 

در سایت حرف تو انتشار یافت.

 

هدیه سایت حر ف تو: امام حسین علیه السّلام: بدرستی که شیعیان ما قلبشان از هرناخالصی و حیله و تزویر پاک است.


یا علی

سلام
خدا قوت
مطلب شما با لینک زیر منتشر شد:
http://webyan.ir/index.php?module=news&news_id=2289&admin_preview
با آرزوی توفیق روز افزون
یا علی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">