هیئت مجازی کتاب

هیئت مجازی کتاب

پیام های کوتاه

بایگانی

آخرین نظرات

  • ۲۷ ارديبهشت ۹۸، ۱۵:۴۵ - پریسا نامجو
    عالی..
  • Cougar

    متن تصویر

  • Lions

    متن تصویر

  • Snowalker

    متن تصویر

  • Howling

    متن تصویر

  • Sunbathing

    متن تصویر

یک لرن مرجع تخخصی وبلاگ نویسان

چهارشنبه, ۶ آبان ۱۳۹۴، ۰۲:۰۵ ب.ظ

اعلام نظر

چهارشنبه, ۶ آبان ۱۳۹۴، ۰۲:۰۵ ب.ظ

سلام

 دوستانی که مخالف تعطیلی هیئت مجازی کتاب هستند لطفا اعلام کنند.

ممنونیم...

نظرات  (۱۱)

۰۶ آبان ۹۴ ، ۲۳:۰۰ -- رجعت صدر --
سلام
تعطیلی دقیقاً یعنی چی؟
حذف هیئت مجازی کتاب از فضای مجازی؟
یا به روز نکردن هیئت مجازی؟
تعطیلی موقت یا دائمی؟
دلیل؟
یک تلاش دو ساله
حیف است که به همین راحتی
متوقف شود
۰۶ آبان ۹۴ ، ۲۳:۰۳ -- رجعت صدر --
وقتی بیان بعد از ثبت نظر پیغام می دهد که:
شما به این قسمت از بیان دسترسی ندارید!!

معنا و مفهوم آن این است که پیام های من به شما رسیده است آیا؟ یا خیر؟
۰۶ آبان ۹۴ ، ۲۳:۱۴ احمد احمدی
بسم الله الرحمن الرحیم
سلام
بدیهتا و عمیقا مخالف این کار هستم.

برای ادامه فعالیت هیأت هم اگر کاری از دست بنده ساخته باشد در خدمت هستم.
در این حوزه جا برای کار بسیار هست، و فعالیت هیأت هم به یاری خداوند باید منسجم تر از قبل ادامه پیدا کند
سلام 
من گاهی به اینجا سر می زنم و مخالفم با تعطیلی این هییت. 
به نظرم نباید اینجا تعطیل بشه.حیفه به خدا.
یاعلی
من مخالفم!
۰۸ آبان ۹۴ ، ۱۹:۴۸ تبسّمِ عشق

سلام

منم شدیدا مخالفممممم

دلمون میگیره ..دیگه حرف از رفتن نزنین...

همیشه برقرار باشین تا بی قرار نباشیم...

من اینجا رو خیلی دوس دارم، خییلی

WHATTTTTTT
؟؟؟؟؟؟

واس چی تعطیلی :|||||||||||
بله ک مخالفم :|
مطمئنا کسی از تعطیلی این وبلاگ ارزشی، مفید و منحصر به فرد سخن میگوید که یا چشمان خود را بسته است و یا مخالف نشر معارف اسلامی است.
بدون شک این یک شوخی و یک مخاطب سنجی از سوی مدیر این وبلاگ است....


سلام
صد % مخالفم:||||||
ان شاءالله همیشه در این راه استوار و محکم قدم بردارید...
یا علی
تعطیلی به چه مناسبت!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
بدون شرح....
معلومه که مخالفیم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">