هیئت مجازی کتاب

هیئت مجازی کتاب

پیام های کوتاه

بایگانی

آخرین نظرات

  • ۲۷ ارديبهشت ۹۸، ۱۵:۴۵ - پریسا نامجو
    عالی..
  • Cougar

    متن تصویر

  • Lions

    متن تصویر

  • Snowalker

    متن تصویر

  • Howling

    متن تصویر

  • Sunbathing

    متن تصویر

یک لرن مرجع تخخصی وبلاگ نویسان

جمعه, ۲۷ فروردين ۱۳۹۵، ۱۰:۰۰ ب.ظ

لطفا شما پاسخ بدهید؟

جمعه, ۲۷ فروردين ۱۳۹۵، ۱۰:۰۰ ب.ظ

هییت مجازی کتاب.نمایشگاه کتاب

سلام 

منتظر پاسخ شما هستیم.پاسخ همه شما عزیزانی که همچنان به اینجا سر می زنید برای ما مهم خواهد بود.

هر پاسخ شما نشان دهنده زنده بودن هییت مجازی کتاب خواهد بود.

نظرات  (۱۵)

سلام

اگر برنامه رفتن به نمایشگاه منتفی نشود قصد خریدن این کتاب ها را دارم:
رمان پدرخوانده؛ ماریو پوزو

حیات فکری و سیاسی امامان شیعه؛ رسول جعفریان


پاسخ:
سلام
 بالاخره یکی مثل شما زحمت کشیدند و نظر گذاشتند
مممممممممممممنونیییییم
سلام


پستتان کاملا حس و حالتان را نسبت به کتاب می رساند
خیلی پاینده باشید
متاسفانه شرایط برای رفتن به  نمایشگاه کتاب امسال نیست
ولی به آشنایان این چند کتاب را سپرده ام اگر پیدا کردند
برایمْ :
در ستایش سالخوردگی از هرمان هسه
گفتگو با کافکا ار گوستاو یانوش
گزیده شعرهای جورج سفریس  ترجمه عبدالله کوثری
هدیه ولنتاین از سارا عرفانی " 5شنبه فیروزه ای اش مرا ترغیب می کند این کتابش را "
راستی کتاب که زیاد هست کاش وقت اجازه دهد لااقل نیمی از نخوانده ها را خوانده بزنیمْ .


خداقوت

پاسخ:
سلام
خیالی ممنون از حضورتون

امیوارم همه کتاب ها گیرتون بیاد

 اما 
 جمله آخر نظرتون بسیار مهم است ....

راستی کتاب که زیاد هست کاش وقت اجازه دهد لااقل نیمی از نخوانده ها را خوانده بزنیمْ .
سلام
خیر نمی روم :)
لیستم را می دهم به آن ها که می روند برایم بخرند بیاورند.
همشو نمیدونم ولی "پنج شنبه ی فیروزه ای" توش هست.
پاسخ:
سلام
ممنون از حضورتون
 جبهه کتاب داشت.شعبه اول و دوم
همانند سال های گذشته شدیدا علامند به حضور در نمایشگاه...

ولی امسال نمیشود...

نه بودجه ای مانده برایمان
و نه فرصتی برای رفتن

شدیدا حجم درس ها زیاد است

و الا لیست بلند بالایی واسه خرید تهیه کرده بودم
به چه سوالی باید پاسخ بدیم؟!
پاسخ:
به سوالات نوشته شده در بالای تصویر همین پست...
سلام
متاسفانه کنکور اجازه نمیده بریم. یعنی اجازه نمیده باقی کتابارو تموم کنیم که بخوایم کتاب جدید بخریم.
ولی دوست داشتم برم ببینم جای الان چطوره. مخصوصا مترو هم که گذاشتن
و یک لیست بلند بالا کتاب که حتما یه روزی باید بخونمش
در راسش چند تا کتاب در مورد شهدا 
پاسخ:
سلام
ان شا الله در کنکور موفق باشید
کتاب ها تون هم بتونید بخرید...
 ممنون از حضورتون
:)
من سال گذشته از نمایشگاه یک تعدادی کتاب خریدم، همونجا عهد کردم اگر نخوندم شون امسال کتابی نخرم.
حالا پنج عدد کتاب از کتاب هایی که سال گذشته خریدم مونده و فرصت کمی هم در پیش روست!
:|
پاسخ:
سلام.
کلا چند تاکتاب خریدید که پنج عدد آ« باقی ماند؟

حداقل یه تشویقی میذاشتید که هر کدام که خوندید یه کتاب دیگه بگیرید

ولی مراقب افزایش قیمت کتاب ها باشید گاهی اگه نخریم سال بعد باید با چند برابر قیمت خرید

ممنون از حضورتون
نمایشگاه شهر خودمون اگه بود میرم و قصد دارم برا خودم کتاب مفاتیح الجنان و رمان من زنده ام رو بخرم حتی اگه نمایشگاه نرم 
پاسخ:
عالیه.ممنون از اینکه در نظر سنجی شرکت کردید.
من زنده ام رمانی خواندنی ست

سلام
بله رفتم
هر کتاب جدیدی که در حوزه دفاع مقدس بود + کتاب های قطور همین حوزه که در نمایشگاه با تخفیف بیشتر ارائه می شد. مثل یادداشت های شهید حسن باقری و ..
و البته:
ازواج، مکتب انسان سازی شهید پاکنزاد فک رکنم.
و .. تپه جاویدی و راز اشلو.. مسعود.. بانو باید امین باشد که در مورد بانوی اصفهانی، بانو امین هست.
الهی که کتاب های پر از معنویت جدیدی بیاد و توفیق خرید و خوندن و نشرش رو داشته باشیم..

شما از طرح دستگردان کتاب یا وقف دستگردان کتاب خبر دارید؟ یک کتابی دیدم این طور بود. شماره تلفنش رو فراموش کردم یادداشت کنم و مدت هاست دنبالشم..
پاسخ:
 سلام
گزارشی از بازدید خودتان از نمایشگاه برای ما هم ارسال کنیم تا منتشر شود

منتظریم...

جایی وقف دستگردان کتاب دیده ام تلاش میکنم ببینم می شود چیزیاز این دوستان پیدا کرد یا خیر تا بشود به اطلاع شما رساند


در پاسخ به این بزرگوار:

من سال گذشته از نمایشگاه یک تعدادی کتاب خریدم، همونجا عهد کردم اگر نخوندم شون امسال کتابی نخرم.
حالا پنج عدد کتاب از کتاب هایی که سال گذشته خریدم مونده و فرصت کمی هم در پیش روست!


خیلی هم خوبه. به نظرم باید برید و کتاب بخرید. به تعدادی که کتابهاتون مونده، یعنی 5 تا، کتاب اضافه بخرید به عنوان جریمه نقدی تون.. یعنی 5 تا کتاب اضافه تر.. این خودش خیلی خوب می شه چون کتاب بیشتری اامسال خواهید خوند ان شاالله..



پاسخ:
سلام
 جریمه خوبی ست
:)
سلام، حس و حال سوار مترو شدن ندارم
و خستگی های مفرط، همان تخفیف را این روزها کتابفروشی های انقلاب گذاشته اند.
ولی خب، شاید رفتیم
اگر بروم
کتب تخصصی زبان،
و یک رمان خواهم خرید
یک کتاب شعر
چه رمان و چه شاعری را باید بررسی کنم

نمایشگاه رفتن، همراه خوب هم می خواهد
پاسخ:
سلام
گزارشی از بازدید خودتان از نمایشگاه برای ما هم ارسال کنیم تا منتشر شود

منتظریم...
سلام
امروز میخوام برم ولی هنوز نمیدونم دقیقا چی میخوام بخرم!!
اصلا مثل سالای قبل که یه لیست بلند داشتم نیست!

شدیدا جای یه رمان جدید از رضا امیرخانی خالیه! کاش نمایشگاه امسال یه کتاب جدید داشت!

پاسخ:
سلام
اگه رفتید گزارشی از بازدید خودتان از نمایشگاه برای ما هم ارسال کنیم تا منتشر شود

منتظریم...
سلام
بنده رفتم
دوبار هم رفتم
یک بار تنها و یک بار با دوستان
نظرات و تحلیلها را قبل از رفتن، در وبلاگم منتشر کردم تحت عنوان (نمایشگاه بین المللی) با سه شماره و بعد از رفتن هم سفرنامه ی نمایشگاه بین المللی کتاب تهران رو منتشر کردم.
+
کتاب هایی که خریدم، عمدتا اثر مرحوم حاج آقا علی صفایی حائری(رحمة الله علیه) معروف به (عین.صاد) بود... توصیه می کنم برخی از کتب ایشون رو معرفی کنید... فوق العاده است...
اگر کتابی از ایشون نخوندید، به نظرم اول کتاب (رشد) رو بخونید. بعد هم کتاب 30 صفحه ای غدیر و بعد هم کتاب 20 صفحه ای قدر...
سلام

بنده نمایشگاه نرفتم چون قبل از برگزاری ، چند تا کتاب خریده بودم

رمان آخرین شاگرد ؛ و کتاب های راز های شیطان پرستان و جزیره برمودا رو خریداری کردم .
سلامی دوباره,نمایشگاه نتونستم برم اما بعد کنکور رمان من زنده ام رو خوندم. حرف نداشت عالی بود 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی