هیئت مجازی کتاب

هیئت مجازی کتاب

پیام های کوتاه

بایگانی

آخرین نظرات

  • ۲۷ ارديبهشت ۹۸، ۱۵:۴۵ - پریسا نامجو
    عالی..
  • Cougar

    متن تصویر

  • Lions

    متن تصویر

  • Snowalker

    متن تصویر

  • Howling

    متن تصویر

  • Sunbathing

    متن تصویر

یک لرن مرجع تخخصی وبلاگ نویسان

دوشنبه, ۳ آبان ۱۳۹۵، ۰۶:۰۰ ب.ظ

۱

مقتل شوشتری

دوشنبه, ۳ آبان ۱۳۹۵، ۰۶:۰۰ ب.ظ

معرفی توسط وبلاگ: تا اینجا خواندم...




اگر جست و جویی لا به لای مقاتل داشته باشید خواهید دید که تعداد آن ها بی شمار است. 

هرچند در بین این مقاتل سندیت تعدادی از آن ها از بقیه بیشتر است؛ از جمله لهوف و مقتل شوشتری!

اگر دنبال کتاب مقتلی می گردید که راوی آن مستند و مطمئن صحبت کرده باشد و هم با نکات ظریفش حالتان را دگرگون و اشکتان را جاری کند این کتاب را پیشنهاد می کنم.

کلام شهودی این مقتل چنان تاثیرگذار خواهد بود که آرزو می کنید باز هم بخوانیدش.

گردآورنده ی این اثر 256 صفحه ای ابراهیم سلطانی نسب است که روضه های آیت الله شیخ جعفر شوشتری را در این مجموعه به رشته ی تحریر درآورده است.


بخشی از این کتاب:

 پیامبر به عادت همیشه خود اظهار محبت به سیدالشهدا می نمود و با ایشان بازی می کردند، عایشه به پیامبر گفت: چقدر تو این کودک را دوست داری؟

حضرت فرمودند: وای بر تو .

چگونه دوستش نداشته باشم و از او خوشم نیاید و حال آنکه او میوه ی دل من و روشنی چشم من است.

بعد فرمودند: امت من بعد از من او را می کشند، هر کس بعد از وفاتش به زیارت او برود، خداوند در نامه ی عملش یک حج از حج و عمره های مرا می نویسد.

عایشه تعجب کرد و عرض کرد: یا رسول الله حجی از حج های شما ؟!

حضرت فرمودند: بلی، بلکه خدا دو حج مرا به آن زیارت دهنده می دهد.

باز عایشه تعجب کرد و حضرت زیاد کردند تا رسید به نود حج و نود عمره و فرمودند: خداوند به او نود حج های من و نود عمره  از عمره های من را می دهد.



شناسنامه کتاب:

مولف: ابراهیم سلطانی نسب

موضوع: روضه های آیت الله شیخ جعفر شوشتری

ناشر: آرام دل

تعداد صفحات: 256

سال چاپ: 1393

قیمت : 11000 تومان

نظرات  (۱)

ماشاالله به این هیئت پرکار و کتاب های خوبی که معرفی کرده.
زحمت کشیدید.خداقوت
پاسخ:
زنده باشید
ممنون از دلگرمی ها

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">