هیئت مجازی کتاب

هیئت مجازی کتاب

پیام های کوتاه

بایگانی

آخرین نظرات

  • ۲۷ ارديبهشت ۹۸، ۱۵:۴۵ - پریسا نامجو
    عالی..
  • Cougar

    متن تصویر

  • Lions

    متن تصویر

  • Snowalker

    متن تصویر

  • Howling

    متن تصویر

  • Sunbathing

    متن تصویر

یک لرن مرجع تخخصی وبلاگ نویسان

پنجشنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۵، ۰۶:۰۰ ب.ظ

۳

بخارای من ایل من

پنجشنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۵، ۰۶:۰۰ ب.ظ

معرفی آزاد...معرّف : خانم درنا اسمعیل خانی
 

 

 دبیرستان فرهنگ (شیراز) علاوه بر کیفیت آموزشی خوبش این امکان را در اختیار ما گذاشت که ماهی یک بار از حضور یک نویسنده یا شاعر خوب ازنزدیک بهره ببریم، کتاب هایشان را بخوانیم و با خود نویسنده یا شاعربه بحث بنشینیم .

از جمله اتفاقات زیبا و خاطره انگیز، حضور محمد بهمن بیگی، بزرگ مرد عشایر ایران و آموزش و پرورش در دبیرستان فرهنگ بود که واقعا ارزش آن روز را تازه  می فهمم...
 بهمن بیگی که احتمالا همه تا حدودی او را می شناسیم -و متاسفانه چند سال پیش به رحمت خدا رفتند- کتابی دارد به نام "بخارای من ایل من".
 این کتاب مشتمل بر حدود ٢٠ داستان است که همه در محور زندگی عشایری و افراد ترک زبان ماست.
 داستان ها روان، غیرقابل پیش بینی و مخلوطی از واقعیت و اغراق و داستان پردازی زیبایی است که شما را از خواندن داستان ها پشیمان نمی کند.
 اگر از روزمره های زندگیتان خسته شدید، کتاب بهمن بیگی را بردارید و یک داستانش را بخوانید.خستگی از تنتان بیرون می رود و فکر شما را درگیر واقعیات هیجان انگیز می کند.

 

شناسنامه ی کتاب:

نویسنده: محمد بهمن بیگی

انتشارات: آگاه

سال چاپ:1377

تعداد صفحات:324 صفحه

قیمت: 10000 تومان

 

 

 

* دوستانی هستند که کتاب می خوانند و خوب هم می خوانند، امّا وبلاگ نویس نیستند. "معرفی آزاد" برای این دسته دوستان تیتر شده است. شما هم اگر دو و برتان دوستانی دارید که اهل کتاب هستند به اینجا دعوتشان کنید تا مهمان پیشنهادهایشان باشیم.

نظرات  (۳)

۳۰ دی ۹۵ ، ۲۰:۲۹ ...:: بخاری ::...
نوستالوژی دبیرستان ماها.
بسیار ممنون
پاسخ:
ما هم از شما ممنونیم

سلام، با تشکر از شما

 

"بخارای من ایل من"

 

با آدرس: http://www.harfeto.ir/News/23638.html

 

در سایت حرف تو انتشار یافت.

 

هدیه سایت حرف تو: پیامبر اکرم (ص) فرمود: کسی که نماز را از وقتش تأخیر بیندازد، (فردای قیامت) به شفاعت من نخواهد رسید.

 

منتظر مطالب ارزنده شما هستیم.

 

یا علی

پاسخ:
یاعلی
۰۶ بهمن ۹۵ ، ۱۰:۱۹ در مسلخ عشق
سلام. چندوقت بود در فضای هیئت نفس نکشیده بودم.
1- کتاب بخارای من کتاب خیلی خوبی هست. اتفاقا چند وقت چپیش وقتی خوندمش. با کلماتی ساده مواجه می شدم که علاوه بر سادگی کلمات معنای بلندی به حس آدم فرو میکرد.
2- از میاندار عزیزمان چه خبر؟
پاسخ:
سلام
1.خوش آمدید سید بزرگوار.
2. الحمدلله. ملالی نیست جز دوری شما از هیئت :)
3. معرفی کتاب بعدی با شما!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">