هیئت مجازی کتاب

هیئت مجازی کتاب

پیام های کوتاه

بایگانی

آخرین نظرات

  • ۲۷ ارديبهشت ۹۸، ۱۵:۴۵ - پریسا نامجو
    عالی..
  • Cougar

    متن تصویر

  • Lions

    متن تصویر

  • Snowalker

    متن تصویر

  • Howling

    متن تصویر

  • Sunbathing

    متن تصویر

یک لرن مرجع تخخصی وبلاگ نویسان

يكشنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۷، ۱۲:۰۱ ق.ظ

۰

ملت عشق

يكشنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۷، ۱۲:۰۱ ق.ظ

معرفی توسط وبلاگ... این روزها

 

Image result for ‫کتاب ملت عشق‬‎

 

من از دسته آدم هایی هستم که وقتی کتابی زیاد در شبکه های اجتماعی تبلیغ می شود بلافاصله شک می کنم که کتابی که اینقدر همه پسند است لابد یا خیلی دم دستی است یا محتوای آنچنانی ندارد. 

همین وسواسم در انتخاب کتاب باعث شد "ملت عشق" را با یکی دوسال تاخیر، بعد از خوابیدن شور و غوغای فضای مجازی بخوانم.

اعتراف می کنم که این بار اشتباه حدس زده بودم و برخلاف تصورم کتاب فوق العاده ای را دست گرفته بودم.

کتابی که با خواندن هر فصل و بخش آن نشاط تازه تری پیدا می کردم و مثل یک بچه مرشد، قواعد چهل گانه ی شمس و مولانا را می خواندم و نوت برداری می کردم.

برداشت ها و تبلیغاتی که از این کتاب دیدم بیشتر حول محور قواعد چهل گانه بودند، طوری که همیشه ثصور می کردم با کتابی عاشقانه و نثری سنگین طرف هستم، اما برعکس، این قواعد گلچینی از کتاب اند و در این اثر 570 صفحه ای می توانیم دنبال روایت هایی از شمس، مولانا، و مریدان و حتی دشمنان آن ها در سال های 640 قمری در قونیه و روایت هایی از اللا در سال 2008 در بوستون باشیم. تلاقی زمان گذشته و معاصر از دیگر جاذبه های این کتاب عرفانی پرکشش به حساب می آید.

 

بخشی از این کتاب:

عشق خدا به دریا می ماند، هر انسانی به قدر ذاتش از آن آب بر می دارد. این که هرکسی چقدر آب برمی دارد به گنجایش ظرفش بستگی دارد. یکی ظرفش خمره است، یکی دلو،یکی کوزه، دیگری پیاله...

 

شناسنامه ی کتاب:

نام کتاب: ملت عشق

نویسنده: الیف شافاک

مترجم: ارسلان فصیحی

انتشارات: نشر ققنوس

تعداد صفحات: 570 صفحه

قیمت پشت جلد: 33000 تومان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">