هیئت مجازی کتاب

هیئت مجازی کتاب

پیام های کوتاه

بایگانی

آخرین نظرات

  • ۲۷ ارديبهشت ۹۸، ۱۵:۴۵ - پریسا نامجو
    عالی..
  • Cougar

    متن تصویر

  • Lions

    متن تصویر

  • Snowalker

    متن تصویر

  • Howling

    متن تصویر

  • Sunbathing

    متن تصویر

یک لرن مرجع تخخصی وبلاگ نویسان

دوشنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۸، ۱۰:۰۰ ق.ظ

۰

چای نعنا

دوشنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۸، ۱۰:۰۰ ق.ظ

معرفی آزاد...خانم زهرا پورسعید




کتاب "چای نعنا" از سری سفرنامه های "منصور ضابطیان" است که با بیانی ساده و روان و با عکس هایی که در کتاب منتشر شده است، خواننده را با خودش به مراکش می برد و با فرهنگ و فضای شهرهای مراکش آشنا می کند.

وجود تصاویر و بیان شیوای نویسنده باعث می شود خودتان را در مراکش ببینید و قدم قدم با نویسنده تجربه های جدید کسب کنید و بینابینش چای نعنا بنوشید.


بخشی از این کتاب:

مراکش دروازه ی آفریقاست و نزدیک ترین کشور آفریقایی به اروپا. مراکش زمانی مرا وسوسه کرد که در جنوب اسپانیا فیلم می ساختم و وقتی در کوچه پس کوچه های کانادا قدم می زدم احساسی از خویشاوندی با مردم آن منطقه داشتم.

ایرانی ها مراکش را چندان نمی شناسند. در همه ی این سال ها مراکش جزو کشورهایی بوده که ایرانی ها کمتر به آن رفت و آمد داشته اند. حتی تا همین چند سال پیش هم ویزایی برای رفت و آمد صادر نمی شد.. ریشه ی اختلاف ها شاید به سال های اول انقلاب برگردد. زمانی که ملک حسن پادشاه مراکش، محمدرضا پهلوی را پس از سقوطش در تهران در رباط پناه داد. از همان موقع بود که ملک حسن هم مثل ملک حسین پادشاه اردن و انور سادات رئیس جمهور مصر رفت توی لیست سیاه و 35 سال طول کشید تا فراموشی تاریخ به داد برقراری ارتباط مجدد بین مردم دو کشور برسد.


مشخصات کتاب:

نویسنده: منصور ضابطیان

موضوع: سفرنامه عکس مراکش

ناشر: نشر مثلث

تعداد چاپ: ششم

سال چاپ: 1397

قیمت پشت جلد: 32000 تومان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">