هیئت مجازی کتاب

هیئت مجازی کتاب

پیام های کوتاه

بایگانی

آخرین نظرات

  • ۲۷ ارديبهشت ۹۸، ۱۵:۴۵ - پریسا نامجو
    عالی..
  • Cougar

    متن تصویر

  • Lions

    متن تصویر

  • Snowalker

    متن تصویر

  • Howling

    متن تصویر

  • Sunbathing

    متن تصویر

یک لرن مرجع تخخصی وبلاگ نویسان

دوشنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۲، ۰۴:۲۵ ق.ظ

۳

کتاب *هم *عیدی بدهیم....

دوشنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۲، ۰۴:۲۵ ق.ظ

کاش عیدی کتاب بدهیم!

با نزدیک شدن به عید نوروز چه خوب است که سعی کنیم به یکدیگر کتاب هدیه بدهیم، کتاب‌هایی که تعطیلات نوروزی بهترین فرصت برای مطالعه‌آنهاست.

با نزدیک شدن به نوروز گرچه رسم عیدی دادن از روزهای دور در کشور ما اینگونه بوده است که بزرگترها به کوچکترها عیدی می‌دهند که غالبا هم اسکناس‌های نو است.با این حال هستند کسانی که به دنبال هدیه‌های متفاوتی برای نوروز هستند ولی چه تعداد از این افراد به دنبال این هستند که از کتاب به عنوان هدیه نوروزی استفاده کنند؟

شاید اهدای کتاب به عنوان کادوی تولد امری باشد که کم کم در بین قشر جوان و نوجوان جا افتاده ولی این سنت حسنه هنوز درباره دیگر مراسم‌از جمله عید نوروز رواج نیافته است در حالیکه تعطیلات نوروزی یکی از بهترین فرصت‌ها برای مطالعه است و چه خوب است که برای این روزها کتاب‌های خوبی برای خواندن داشته باشیم.

به نظر می‌رسد برای اینکه بتوان مردم را برای خرید کتاب در آستانه نوروز تشویق کرد کتابفروش‌ها هم می‌توانند با در نظر گرفتن تخفیف‌های ویژه و یا ارائه کتاب‌های ویژه با طراحی و بسته‌بندی خاص مردم را به خرید کتاب به عنوان هدیه نوروزی تشویق کنند.

فروشندگان کتاب که لازم است خود کارشناسان فرهنگی و آشنا به مساله کتاب و کتابخوانی باشند نقش سازنده‌ای در این زمینه دارند. بسیاری از افراد دست‌کم برای خرید تقویم سال جدید به کتابفروشی‌ها مراجعه می‌کنند که متصدیان امر کتاب می‌توانند در قالب پیشنهاد خرید از آنها بخواهند که برای هدیه نوروزی اطرافیانشان کتاب تهیه کنند. همچنین مشتریان را متوجه این امر کنند که اوقات فراغت نوروزی یکی از بهترین زمان‌ها برای خواندن کتاب است.

.

.


امیدواریم سال نو سالی باشد کتاب عیدی بگیریم و عیدی بدهیم. باید از خودمان شروع کنیم و امید داشته باشیم که به مرور رفتارهای فرهنگی به شیوه‌های زندگی‌مان تبدیل شود.

منبع:تبیان

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۲/۱۲/۲۶

نظرات  (۳)

سلام.
برای خانواده کتاب خریده ام تا لحظه سال تحویل عیدی بدهم. . .
پاسخ:
سلام....
چه کار خوبی....ما هم همین کار رو کردیم...
برادر اخوی من میخوام کتاب معرفی کنم باید چیکار کنم؟
پاسخ:
سلام خواهر آبجی
:)
کافیه معرفی ،نقد یا قسمتی از کتاب مورد نظرتون  و همچنین   آدرس تصویری  از کتاب  رو در قسمت ارتباط با هئت درج کنید.
مطالب با نام  شما منتشر خواهد شد....
منتظریم تا شما هم به اعضای هیئت اضافه بشید.
سپاس
سلام

منم موافقم

:)

کتاب هدیه ایست ماندگار...


پاسخ:
سلام...:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">