هیئت مجازی کتاب

هیئت مجازی کتاب

پیام های کوتاه

بایگانی

آخرین نظرات

  • ۲۷ ارديبهشت ۹۸، ۱۵:۴۵ - پریسا نامجو
    عالی..
  • Cougar

    متن تصویر

  • Lions

    متن تصویر

  • Snowalker

    متن تصویر

  • Howling

    متن تصویر

  • Sunbathing

    متن تصویر

یک لرن مرجع تخخصی وبلاگ نویسان

۲

معرفی کتاب مهمان وبلاگ یک سبد سیب...

تاریخ : امروز 
به : شما 
از : خدا 
موضوع : خودتان 
مرجع : زندگی تان 
از مجموعه :کتاب های کوچک نیایش ، 
موضوع : عرفان
متن :دو زبانه ،فارسی -انگلیسی
نویسنده : سیامک داوددی بروجردی 
ترجمه : نفیسه خسروی راد 
ناشر : مولف 

*بخشی از کتاب


"...رهنمود ششم از سوی خداوند...

*ایمان داشته باشید:

"...من چیز هایی زیادی را از این بالا می بینم که شما قادر به دیدن آنها نیستید.به من ایمان داشته باشید،چرا که می دانم چه می کنم؛ کنترل همه چیز در دستان من است،

حتی زمانی که از نظر شما اینگونه نیست؛ باور کنید ،شما نمی دانید که دیدگاه من چیست؛

من همچنان نگران شما هستم و از شما محافظت می کنم و نیاز هایتان را برآورده می سازم.

شما فقط باید به من ایمان داشته باشید. 

ایمان ،عبارت است از : اطمینان به چیزی که به آن

امید دارید و یقین در مورد آنچه نمی بینید..."

رهنمود هفتم از سوی خداوند...

*صبور باشید:

...شما از یک کودک تا یک انسان بالغ رشد می کنید؛ دارای فرزند می شوید؛...."

 

نظرات  (۲)

چقدر دیدن آدم ها از قاب نگاه خدا زیباست...
ممنون از معرفی کتاب. آفرین!

کتاب کم حجمیه به نظرم

خیلی جالبه گاهی وقتا از بالا به دنیامون نگاه کنیم اینطوری مشکلاتمون خیلی کوچیک میشن. هرچی از دنیا دورتر میشیم و به خدا نزدیکتر همه غصه هامون محو میشن...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی