هیئت مجازی کتاب

هیئت مجازی کتاب

پیام های کوتاه

بایگانی

آخرین نظرات

  • ۲۷ ارديبهشت ۹۸، ۱۵:۴۵ - پریسا نامجو
    عالی..
  • Cougar

    متن تصویر

  • Lions

    متن تصویر

  • Snowalker

    متن تصویر

  • Howling

    متن تصویر

  • Sunbathing

    متن تصویر

یک لرن مرجع تخخصی وبلاگ نویسان

چهارشنبه, ۱۴ خرداد ۱۳۹۳، ۱۲:۰۱ ق.ظ

آوای توحید....

چهارشنبه, ۱۴ خرداد ۱۳۹۳، ۱۲:۰۱ ق.ظ
نامه امام خمینی سلام الله علیه به گورباچف و شرح نامه.
 شرح از: حضرت آیة الله جوادی آملی.
(نامه مهم و تاریخی حضرت امام خمینی سلام الله علیه به گورباچف در شرایطی خطاب به رهبری اتحاد جماهیر شوروی نگاشته شدکه تحلیل گران سیاسی جهان در تردید کامل،تنها نظاره گر تجدید نظر طلبی و آغاز تحولات دنیای کمونیسم بوده و قادر به اتخاذ موضعی روشن نسبت به رخدادهای در حال انجام در بلوک شرق نبودند.
امام خمینی با بینشی برخاسته از مکتب وحی و فراتر از وقایع روزمره و اتفاقات سیاسی به ترسیم این رویداد مهم پرداخت...)
آنچه خواندید بخشی از مقدمه مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی بر کتاب (آوای توحید) می باشد.حضرت آیة الله جوادی آملی که خود از شاگردان مبرز حضرت امام و نماینده ایشان و سرپرست هیأت اعزامی به شوروی بودند؛این نامه تاریخی را شرح کرده اند.
نامه کوتاه اما ژرف و لبریز از معارف توحیدی امام به گورباچف رئیس جمهور وقت اتحاد جماهیر شوروی؛در واقع منادی توحید و دعوت به آموزه های وحیانی است. شرح حکیمانه آیة الله جوادی آملی تبیین کننده دیدگاه های امام راحل در این نامه می باشد.
(آوای توحید) را مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) در سال 1369 چاپ و منتشر کرد و تاکنون بارها تجدید چاپ شده است.
مطالعه این کتاب در این روزها که تداعی کننده یاد همیشه جاوید آن امام بزرگوار است؛برای اهالی کتاب حلاوتی ویژه دارد.

نظرات  (۱۲)

با سلام
ممنون بابت معرفی کتاب...
به شخصه خیلی دوست دارم این کتاب رو ببینم...
یاعلی
۱۴ خرداد ۹۳ ، ۰۶:۵۵ محمد حسین تقوایی
سلام و سپاس از انتشار مطلب معرفی کتاب (آوای توحید). پیروز و سربلند باشید.
پاسخ:
سلام و تشکر از استاد ارجمند ما.
۱۴ خرداد ۹۳ ، ۰۷:۱۰ محسن عروجی
پاسخ:
یا علی
سلام بر شما و خدا قوت 
ممنون از حضور شما
انشاءالله موفق باشید و عاقبت بخیر
پاسخ:
سلام.سپاس از حضور متقابل شما
۱۴ خرداد ۹۳ ، ۱۴:۱۱ بانوی مبارز
سلام
تسلیت
کتاب خوبیست
قسمت هایی رو خوندم
پاسخ:
سلام.سپاس از حضورتون
با سلام و احترام و ادب.
الغرض اینکه مدتی است درگیر انتخاب عنوان پایان نامه کارشناسی ارشدم هستم. به ذهنم رسید که از دوستان خوبم در اینترنت هم مشورتی بگیرم که از جمع نظرات شون استفاده کنم.
با توجه به رشته تحصیلی ام (شیعه شناسی) تصمیم دارم در حیطه ادعیه شیعی و با محوریت دعای عرفه کار کنم. لذا استدعا دارم اگر تا به حال درباره این دعا سوالی ذهن شما رو مشغول کرده یا حین خوندن این دعای مبارک به موضوعی برخوردید یا به طور کلی هر مسئله مرتبط با این دعا به ذهن شما خطور کرد، بنده رو هم در جریان قرار بدید. روشنه که شاید برای شما موضوع کوچیکی باشه اما برای من چراغ راهه. :)
از پاسخ هاتون خالصانه و خاضعانه تشکر می کنم.
یاعلی.
bokhary.blog.ir
bohary.blog.ir@gmail.com
پاسخ:
سلام.چشم
من هنوز این کتابو نخوندم.
امیدوارم بتونم پیداش کنم...
پاسخ:
می تونید از اینترنت دانلود کنید.

بیایید سیری کوتاه در حقیقت عجیب انسان داشته باشیم و سرّی از اسرار آن را با هم مرور کنیم...
فکر میکنم این مطلب دید جالبی درباره انسان بدهد
دعوتید به "سیری کوتاه در حقیقت بوالعجب انسان"
یا حق

۱۵ خرداد ۹۳ ، ۱۰:۱۰ در مسلخ عشق
سلام علیکم!
بابت انتشار همچین مطلب واقعا تشکر میکنم.
در مورد کتاب هم تازهفهمیدم همچین کتابی در مورد نامه امام به گورباچوف هست.
من شنیدم امام در مورد هیئتی که اعزام شدند بسیار حساس بودند و تأکید داشته اند که کسی نخواهد به هر نحو این هیئت رو دست کم بگیره، و این هیئت بسیار با ارزش بوده واسه امام (استقال لینها مشخص شده باشه)
و در نامه هم امام به گونه تحریر داشته اند که در مقام یک رهبر کشور تازه انقلاب کرده نبوده، در مقام رهبری که اصالت را از اول اسلام گرفته است.
مشتاق شدم .
پاسخ:
با سلام....سپاس
۱۷ خرداد ۹۳ ، ۱۳:۵۰ شبکه وبلاگی صدای تو
مدیر محترم وبلاگ
با سلام.

ضمن تشکر از زحمات شما، مطلب زیبای حضرتعالی برای معرفی و استفاده دیگران، در  سایت صدای تو / sedayeto.ir منتشر شد.

لینک مطلب شما :

sedayeto.ir/index.php/the-best-blogs/5828-2014-06-07-09-19-02.html

*** منتظر مطالب جدید شما و بخصوص مطالب "تولیدی خود شما" هستیم.

*** لطفا سایت شبکه وبلاگی را با نام "صدای تو" به وبلاگ خود اضافه نمایید.

*** لطفا پس از نوشتن هر پست ، با مراجعه به قسمت ارسال مطلب در سایت، ما را در جریان مطالب جدید خود قرار دهید.

*********  از دوستانتان نیز بخواهید به ما بپیوندند...

با صدای تو ، دیده و شنیده شوید / sedayeto.ir

۱۷ خرداد ۹۳ ، ۲۲:۱۸ بنت الهدی حسینی
سلام علیکم
درین ایام بسیار انتخاب خوبیه
خدا خیرتون بده
پاسخ:
با سلام.ممنون از حضورتون
سلام
ممنون ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی