هیئت مجازی کتاب

هیئت مجازی کتاب

پیام های کوتاه

بایگانی

آخرین نظرات

  • ۲۷ ارديبهشت ۹۸، ۱۵:۴۵ - پریسا نامجو
    عالی..
  • Cougar

    متن تصویر

  • Lions

    متن تصویر

  • Snowalker

    متن تصویر

  • Howling

    متن تصویر

  • Sunbathing

    متن تصویر

یک لرن مرجع تخخصی وبلاگ نویسان

چهارشنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۰۱ ق.ظ

مرگ از من فرار می کند....

چهارشنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۰۱ ق.ظ

معرفی کتاب وبلاگ...تا اینجا خواندم

"...یک بار رفته بودم بعلبک، صبح بود، که امام موسی صدر گفت "بلند شو ببین دکتر مصطفی کجاست."

هتل در اختیار امام موسی صدر بود.در اتاق ها را باز می کردم و می رفتم بالای سر آنهایی که خواب بودند.برگشتم.

گفتم :"نیستش"

گفت :"کجا را رفتی گشتی؟"

گفتم :"اتاق ها"

گفت:"او توی تاق نمی خوابد.برو روی نیمکت ها را بگرد.یا آن هایی را که روی زمین خوابیده اند."آمدم توی سالن دیدم روی یکی از نیمکت ها دراز کشیده بود و کتش را هم کشیده بود روی سرش..."

صفحه 60

....

" ...توی مدرسه از هیچ کاری کم نمی گذاشت.اصلا فکرنمی کرد که مدیر مدرسه باید توی دفترش بنشیندریاست کند.روز های تعطیل ، وقتی دیگر بچه ها می رفتند پیش خانواده شان.می رفت پیش بچه هایی که تو یمدرسه ماند بودندو احساس غربت می کردند.می رفت باشان حرف میزد،ورزش می کرد،فوتبال یا کاراته یا هر چی...با معلم ها هم همینطور بود.اگر روزی نمی توانستند یا نمی خواستند سر کلاس بروند به جای آن ها می رفت.حتا در تمیز کردن مدرسه می آمد و کمک می کرد.یا در برطرف کردن اشکال درسی بچه ها در خارج از برنامه ی کلاسی....

صفحه 82

....

* کتاب مرگ از من فرار می کند...روایت شهید چمران* از نگاه مستقیم آنهایی که در کنارش بودند....خواندن کمتر شنیده شده ها....

*کتاب مصطفی چمران.*مجموعه ی از  چشم ها*. در دو سفر .سفر نخست در سه فصل نوشتن و سفر دوم در هفت فصل نوشتن.285صفحه.انتشارات روایت فتح.

*معرفی دیگری از همین کتاب...

نظرات  (۱۶)

عالی بود ...
با سلام
عالی بود
۲۷ خرداد ۹۴ ، ۰۰:۲۹ الفــ میمــ
این کتاب و اصلا این مجموعه عالیه
۲۷ خرداد ۹۴ ، ۰۵:۵۰ ...:: بخاری ::...
سلام.
کاش بیشتر از این کتاب و از این مجموعه می نوشتید...
۲۷ خرداد ۹۴ ، ۰۸:۳۳ خادم الشهداء
یلی ممنون از معرفی این کتاب بسیار زیبا
به به
چه کتابی
...

http://no-concern.mihanblog.com/post/286

http://no-concern.mihanblog.com/post/294
۲۷ خرداد ۹۴ ، ۱۵:۲۷ سعید ابراهیمی
عاشقشم،،،
ان شاءالله میخونم
مژده که شد ماه مبارک پدید
به عاصیان وعده ی رحمت رسید
ماهی سرشار از برکت و رحمت و عبادت های پذیرفته شده
برایتان آرزومندم.

۲۸ خرداد ۹۴ ، ۱۰:۵۲ آیات نورانی
سلام
آغاز سال نوی انسانی مبارک...
باید "یا محول الحول و الاحوال " خواند
۲۸ خرداد ۹۴ ، ۱۱:۲۴ andishe اندیشه
من تصمیم دارم که از این به بعد آدم خوبی باشم ،
دست از گناهان بشویم 
قلب خود را یکسره تسلیم خدا کنم .
تنها ،آری ،تنها لذت خویش را در آب دیده قرار دهم .
من روزگار کودکی خود را در بزرگواری و شرف و تقوی سپری کرده ام 
من ،آدم خوبی بوده ام 
باید تصمیم بگیرم که من بعد نیز خود را عوض کنم .
حوادث روزگار ،آدمی را پخته می کند و حتی گناهان مانند آتشی 
آدمی را می سوزاند...    شهید چمران 

سلام و سپاس از دعوتتون 

ماه نورانی خدا پر از بندگی ان شاءالله !
التماس دعا
یاعلی




۲۸ خرداد ۹۴ ، ۱۱:۲۵ andishe اندیشه
نوجوانم شاد،اما سرکش و عاصی نبود
این لباس تنگ و چسبان ،مال رقاصی نبود
داغ من را مادر عباس می فهمد فقط
دست و پا بسته ، قرار و رسم غواصی نبود ...

به یاد لاله  های پرپر تازه به میهن بازگشته ...
:-(

اللهم ارزقنا ...

مولای مهربان غزل های من سلام
سمت زلال اشک من، آقای من سلام
نامت بلند و اوج نگاهت همیشه سبز
آبی ترین بهانه دنیای من سلام
قلبی شکسته دارم و شعری شکسته تر
اما نشسته در تب غوغای من سلام
ما بی حضور چشم تو این جا غریبه ایم
دستی، سری تکان بده، مولای من؛ سلام
تقدیم چشمهای تو این شعر نا تمام
زیباترین افق به تماشای من سلام
 
اللهم عجل لولیک الفرج
۳۱ خرداد ۹۴ ، ۱۲:۰۲ -- رجعت صدر --
سلام
تشکر از خیر مقدمتان
تصور می کنم اگر این وبلاگ با وب سایت فیدیبو هم در ارتباط باشد، پربارتر و غنی تر خواهد شد:

http://fidibo.com
۰۱ تیر ۹۴ ، ۱۴:۵۷ یک سبد سیب

تا به حال کتابی در مورد شهید چمران نخونده ام 

شاید چون خوندن کتاب هاشون ظرفیت خاص ِ خودش را می خواهد. 


این کتاب جالب بود ، تشکر 

۰۵ تیر ۹۴ ، ۲۱:۳۷ یادگار ایران
سلام علیکم،
ممنون کتاب خوبی بود.

یا علی(ع)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">